logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  10.02.2015

Debata o budowaniu wizerunku Polski



11 lutego 2015 roku, w siedzibie Wojskowej Akademii Technicznej odbędzie się debata dotycząca sposobów budowania silnego wizerunku Polski. Celem spotkania jest przedstawienie założeń fundacji „Marki dla Polski”, zrzeszającej biznes, naukę i administrację, dla zbudowania konkurencyjności Polski oraz polskich marek.

Program „Marki dla Polski”, autorstwa Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu Brief, zakłada wspieranie i budowanie konkurencyjności Polski oraz polskich marek w kraju i na arenie międzynarodowej. Każdemu z partnerów przypisuje się zadanie: administracji – koordynację; uczelniom – transfer wiedzy; biznesowi – rolę inwestora, ale także największego beneficjenta.

Uczestnicy debaty będą dyskutować o tym, w jaki sposób tworzyć rozpoznawalne polskie marki – w takich sektorach gospodarki jak produkcja, usługi, turystyka, inwestycje oraz nauka, sport, kultura i sztuka – oraz jaka jest rola administracji, uczelni oraz biznesu w tworzeniu tych marek. Podczas debaty omawiane będą najbardziej istotne czynniki, przyczyniające się do wzrostu rozpoznawalności i reputacji kraju oraz miejsce, jakie wśród owych czynników zajmują silne marki narodowe. Analizowany będzie także poziom zależności rozwoju turystyki, inwestycji i eksportu od rozpoznawalności i pozytywnego wizerunku Polski.

W ramach działań fundacji ma powstać „Mapa Polskich Marek” – produktów komercyjnych, turystycznych, kulturalnych, sportowych, naukowych. Mapa ta ma być wizualizacją potencjału regionów, a oznaczenie na mapie poszczególnych marek ma rozszerzyć świadomość potrzeby budowy silnej marki Polski oraz jej wysokiej reputacji na arenie międzynarodowej. Opracowany zostanie również cykl warsztatów i seminariów o programie oraz korzyściach płynących ze współpracy, pokazujących w jaki sposób podmioty takie, jak administracja publiczna, uczelnie oraz lokalny biznes mogą współtworzyć silną markę Polski. Fundacja ma też w planach wydawanie dwumiesięcznika „Brief for Poland”. Relacja z debaty ukaże się na stronie www.brief.pl.

Program debaty

10.00 – 10.15 – Powitanie – gen. bryg. prof. dr hab. inż., Zygmunt Mierczyk, Rektor WAT

10.15 – 10.30 –  Prezentacja – prof. Mariusz Figurski, Prorektor WAT

10.30 – 10.45  – Prezentacja – Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”

10.45 – 11.45 – I panel dyskusyjny z udziałem 6 panelistów: Administracja i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski + Otwarta debata z publicznością 

11:45 – 12:00 – Przerwa 

12.00 – 13.00   – II panel dyskusyjny z udziałem 6 panelistów: Biznes i jego rola w budowaniu silnego wizerunku Polski + Otwarta debata z publicznością

13.00 – 14.00 – III panel dyskusyjny z udziałem 6 panelistów: Nauka i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski + Otwarta debata z publicznością

14.00 – 14.15 – Podsumowanie i zakończenie debaty


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek