logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > David Hustlerhof poleca slipy JUMBO
13.08.2014
Tematy: Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

David Hustlerhof poleca slipy JUMBO



Bravurex dba o swoich klientów – dla kompletnego efektu 3S (Szyk, Szpan, Szacunek) gwarantowanego przez olej do opalania "Szacun tropików" , proponuje slipy JUMBO oraz żel Beton do włosów. Slipy, polecane przez samego Davida Hustlerhofa, zabezpieczają przed efektem zimnej wody oraz policyjnymi radarami. Z kolei żel do włosów polepsza wektor wejścia w wodę oraz zwiększa zasięg GSM.

Oba produkty posiadają szereg innych zastosowań (jak choćby karta pływacka in blanco, czy fryzura, na której wiatr wygrywa prawdziwie męskie przyśpiewki) jednak nie sposób wymienić tutaj ich wszystkich. Jedyna rada – przystąpić do licytacji na allegro! (czas do 25 sierpnia, pełen opis aukcji znajduje się tutaj).

Fikcyjna aukcja skierowana do młodych mężczyzn żyjących w zgodzie ze swoim pierwotnym instynktem to nowa odsłona prowadzonej od 1994 roku kampanii Fundacji Integracja Płytka wyobraźnia to kalectwo, która co roku uświadamia o skutkach brawurowych skoków do wody.



Nazwa kampanii:
Płytka wyobraźnia to kalectwo
Czas:
2014.8.12 - 2014.8.25
Nadawca:
Fundacja Integracja
Media:
Internet
Wykonawca:
Walk
Adresaci:
Młodzi mężczyźni
Hasło kampani:
Płytka wyobraźnia to kalectwo





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek