Darmowy krem na przystanku
Na ulicach największych miast w Australii pojawiły się dozowniki z darmowym kremem z filtrem przeciwsłonecznym UV 30+. Każdy mógł podejść i wycisnąć odpowiednią ilość preparatu. Dozowniki umieszczone były na przystankach autobusowych, w plakatach, zachęcających do chronienia skóry przed szkodliwymi promieniami UV.
Kampanię ”Cut out” można sklasyfikować jako rodzaj marketingu partyzanckiego, który ma zaskakiwać i trafiać do odbiorców odpornych na tradycyjne formy reklamy. Akcja zrealizowana przez agencję Cooch Creative na zlecenie SunSmart Cancer Council Western Australia ma zwrócić uwagę odbiorców na korelację między zbyt intensywnym naświetleniem słonecznym, a występowaniem nowotworów skóry. Co roku 1700 Australijczyków umiera na raka skóry, a u dwóch na trzech obywateli tego państwa nowotwór rozwinie się do 70 roku życia.
SunSmart Cancer Council Western Australia jako organizacja od lat walcząca z rakiem propaguje postawę „sunsmart”, która polega na przestrzeganiu kilku prostych zasad redukujących negatywne skutki promieniowania UV. Wśród nich, obok używania kremu z filtrem jest odpowiednie ubranie, noszenie nakrycia głowy w czasie upałów oraz okularów słonecznych. SSCC WA głosi także, że choroba może zostać całkowicie wyleczona, o ile zostanie zdiagnozowana odpowiednio wcześnie.
A.Zych
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

