logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Darmowy krem na przystanku
08.07.2011
Tematy: Kampanie, Australia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Darmowy krem na przystanku



Na ulicach największych miast w Australii pojawiły się dozowniki z darmowym kremem z filtrem przeciwsłonecznym UV 30+. Każdy mógł podejść i wycisnąć odpowiednią ilość preparatu. Dozowniki umieszczone były na przystankach autobusowych, w plakatach, zachęcających do chronienia skóry przed szkodliwymi promieniami UV.

Kampanię ”Cut out” można sklasyfikować jako rodzaj marketingu partyzanckiego, który ma zaskakiwać i trafiać do odbiorców odpornych na tradycyjne formy reklamy. Akcja zrealizowana przez agencję Cooch Creative na zlecenie SunSmart Cancer Council Western Australia ma zwrócić uwagę odbiorców na korelację między zbyt intensywnym naświetleniem słonecznym, a występowaniem nowotworów skóry. Co roku 1700 Australijczyków umiera na raka skóry, a u dwóch na trzech obywateli tego państwa nowotwór rozwinie się do 70 roku życia.

SunSmart Cancer Council Western Australia jako organizacja od lat walcząca z rakiem propaguje postawę „sunsmart”, która polega na przestrzeganiu kilku prostych zasad redukujących negatywne skutki promieniowania UV. Wśród nich, obok używania kremu z filtrem jest odpowiednie ubranie, noszenie nakrycia głowy w czasie upałów oraz okularów słonecznych. SSCC WA głosi także, że choroba może zostać całkowicie wyleczona, o ile zostanie zdiagnozowana odpowiednio wcześnie.
A.Zych



Nazwa kampanii:
Cut out
Czas:
2011.7.1 - 2011.7.15
Nadawca:
SunSmart Cancer Council Western Australia
Media:
Guerrilla marketing
Wykonawca:
Cooch Creative
Adresaci:
Osoby dorosłe narażone na szkodliwe promieniowanie słoneczne
Hasło kampani:
Cutting your sun exposure is easier than cutting out a skin cancer. Free 30+ sunscreen. There is nothing healthy about a tan. Protect yourself 5 ways from skin cancer. (Ograniczenie ekspozycji na słońce jest łatwiejsze niż wycięcie raka skóry. Darmowy krem z filtrem 30+. Nie ma nic zdrowego w opalaniu. Chroń siebie na 5 różnych sposobów przed rakiem skóry)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek