logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
   ──────  26.01.2011

Dar dla swojego miasta

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Dobrze jest zadbać o swoje dziedzictwo. Takie jest przesłanie trzech krótkich, nie bardzo jednak porywających (zapewne ze względu na grupe docelową – zamożną i wiekowo dojrzałą) spotów telewizyjnych zrealizowanych przez Huxley Quayle von Bismark na zlecenie Toronto Community Foundation.

Pierwszy spot, zatytułowany „Building”, przedstawia menadżera w średnim wieku, który wpatrzony jest w monumentalny widok za oknem. Głos narratora opowiada o tym, że przy pomocy odpowiednich środków w życiu można zbudować wiele: rodziną, firmę, karierę, przyjaźń. Można zadbać również o to co pozostawi się nadchodzącym pokoleniom. Dziedzictwo.

„Waiting” przedstawia zamyśloną kobietę, także na tle monumentalnego widoku miasta. Głos narratora wymienia to wszystko, na co w życiu się czeka – samolot, ważny telefon, podjęcie decyzji, odpowiedni moment. Nie warto jednak zwlekać z decyzją o swoim dziedzictwie.

Ostatni, trzeci spot „How much”, przypomina, że dziedzictwo ma się tylko jedno.

Zrozumienie kampanii ułatwia zapoznanie się z ideą tzw. „community foundations”, do których zalicza się także nadawca niniejszej kampanii. Organizacje te są niezależnymi, społecznymi instrumentami filantropijnymi. Typowa „community foundation” wyróżnia się sześcioma cechami: jest organizacją, która działa głównie poprzez udzielanie grantów; jej misją jest praca na rzecz szeroko pojętego postępu i rozwoju lokalnej społeczności; jest związana z konkretnym regionem geograficznym lub administracyjnym (miasto, dystrykt itd.) na rzecz którego działa; opiera się na dotacjach osób prywatnych i publicznych oraz składkach członkowskich; jest nadzorowana przez lokalne zespoły, które reprezentują daną społeczność; z uzyskanych wpływów buduje kapitał inwestycyjny. W ramach „community foundation” osoby prywatne, rodziny, firmy bądź organizacje pozarządowe mogą zakładać specjalne fundusze, które następnie są inwestowane (darczyńca może mieć wpływ na wybór rodzaju inwestycji), a z zysków płynących z inwestycji finansuje się osiąganie określonych celów w sposób anonimowy lub imienny.

Toronto Community Foundation, za pośrednictwem swojej kampanii próbuje zachęcić odbiorców do włączenia się w fundusz wspierający Toronto. Dzięki niemu każdy mieszkaniec może pozostawić po sobie dziedzictwo dla przyszłych pokoleń – widoczne w miejskich inwestycjach. Dzięki funduszowi mieszkańcy miasta mają realny wpływ na kształtowanie przyszłości Toronto. Kwestia dziedzictwa została szczególnie mocno podkreślona – organizacja zobowiązuje się m.in. do kontynuacji każdego dzieła nawet po śmierci osoby otwierającej fundusz. W razie potrzeby TCF jest gotowa podjąć współpracę z dziećmi i wnukami darczyńcy.

Toronto Community Foundation posługując się pojęciem dziedzictwa i określając grono darczyńców mianem rodziny podkreśla, że miasto powinno być traktowane właśnie w kategoriach rodzinnego domu.
A. Koim


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Make your legacy count
Czas:
2011.1.21 - 2011.2.10
Tematy:
Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Toronto Community Foundation
Media:
Telewizja regionalna, internet
Wykonawca:
Huxley Quayle von Bismark
Adresaci:
Zamożni mieszkańcy Toronto, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Make your legacy count (Uczyń swoje dziedzictwo policzalnym)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


  • 19.05.2022

    Z punktu widzenia psa przewodnika


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek