logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Czytanie Herberta w podróży
27.03.2014
Tematy: Wydarzenia

Czytanie Herberta w podróży



Dziś odbędzie się druga edycja akcji „Czytam w podróży Herberta” . Wolontariusze w całej Polsce rozdają zakładki do książek z cytatami poezji autora „Pana Cogito”. Można ich spotkać w bibliotekach, księgarniach, na przystankach i w pociągach.

„Czytam w podróży Herberta” to wspólny projekt Fundacji im. Zbigniewa Herberta oraz Klubu Herbertowskich Szkół. Koleje Mazowieckie, podobnie jak w ubiegłym roku, są partnerem wydarzenia, a oprócz nich także Biblioteka Narodowa oraz Instytut Adama Mickiewicza. W projekt zaangażowało się ponad 600 wolontariuszy, którzy dziś, 27 marca, rozdają zakładki do książek z fragmentami utworów Zbigniewa Herberta w środkach transportu, na przystankach i w przestrzeni miejskiej. Zakładki są także dystrybuowane w bibliotekach miejskich i w wybranych księgarniach oraz w ponad 200 oddziałach Alior Banku.

W Warszawie wolontariuszy można spotkać m.in. na Dworcu Centralnym, przed metrem Centrum,
w Kolejach Mazowieckich na trasie pomiędzy Warszawą Wschodnią, Zachodnią i Gdańską, a także
na trasie Warszawa Wileńska – Tłuszcz oraz na niektórych przystankach ZTM.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek