Akcja ma promować czytanie książek. Jej celem jest pokazanie, że w momentach, w których często wydaje się, że tracimy czas (np. stojąc w korku w komunikacji miejskiej), można go dla siebie zyskać – czytając książkę. Projekt rozpoczął się w styczniu 2015 roku. Wtedy też pojawiły się pierwsze publikacje na Facebooku. Kolejnym etapem było powielenie umieszczanych na portalu Facebook treści na serwisie Tumblr i Twitter. W marcu projekt trafił do mediów, tematem zainteresowały się m.in. portale internetowe jak gazeta.pl, admonkey.pl, naszemiasto.pl oraz liczne stacje radiowe. Kampania trwała cały rok, każdego miesiąca na stronie pojawiało się co najmniej kilka wpisów.
Więcej na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem