logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  16.02.2011

Czyste zło co czyni dobro



"Szatański sposób na psie kupy" mają ukryci za kolorowymi maskami członkowie Pure Evil Crew, którzy na własną rękę wymierzają sprawiedliwość. Karani są sprawcy problemów, które – choć irytujące – na tyle wpisane są w otaczającą rzeczywistość, że interwencje wobec nich podejmowane są sporadycznie.

Grey, Freak, Kitty i Bunny do tej pory przeganiali pieszych ze ścieżek rowerowych za pomocą megaklaksonu, wrzucali właścicielom psów do skrzynek odchody pozostawione przez ich pupili na trawnikach, a także rozprawiali się ze słuchającymi muzyki z telefonów w miejscach publicznych – temat ostatniego filmu wybrali sami internauci spośród zaproponowanych czterech problemów społecznych, zatytułowanych „Osiedlowi Zaśmiecacze”, „Sąsiedzi Upierdliwcy”, „Plakaciarze Syfiarze” oraz zwycięzcy „Autobusowi Didżeje”.Wszystko w jaskrawych kolorach i w rytm ostrej muzyki.

Inicjatorem akcji, z których filmy umieszczane są w internecie, jest popularna wśród młodzieży marka odzieżowa Cropp. Członkowie Pure Evil, których logo trafiło także na produkty dostępne w sklepach sieci, mają w bezkompromisowy, trafiający do młodych sposób działać na rzecz zmian w społeczeństwie.

Niektóre pomysły przekraczają granice dobrego smaku, jak wrzucanie psiej kupy do kieszeni staruszki, niektóre natomiast nie wydają się specjalnie przemyślane – np. metoda na problem „autobusowych didżejów” – w filmie ekipa Cropp okleja okolice przystanku autobusowego informacją o koncertach „DJa bez słuchawek” opatrzoną zdjęciem jednej z takich osób, podczas gdy jedną ze spraw, których rozwiązanie proponowali internautom, była właśnie nadmierna ilość ogłoszeń w przestrzeni publicznej. Kampania raczej służy prezentowaniu niekonwencjonalnych działań niż zachęcaniu do podjęcia inicjatywy wobec wymienionych kwestii.

Kampania została wyróżniona w konkursie reklamowym „Złote Orły 2011” w kategorii „Społeczeństwo” za „stworzenie autentycznej reklamy społecznej w kategorii mody”.
A.Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek