logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko
   ──────  26.09.2011

Czyste środowisko to czyste sumienie



3 października rusza nowa odsłona kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. Ministerstwo Środowiska przygotowało prasową odsłonę kampanii, której celem jest poinformowanie mieszkańców wszystkich województw Polski nt. właściwego gospodarowania odpadami.  

Kampania będzie kontynuacją zeszłorocznej kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia” i tym razem będzie podkreślać praktyczne aspekty segregacji odpadów w każdym z województw Polski.

Główną ideą kampanii jest przekonanie grupy docelowej o jej osobistej odpowiedzialności za nieekologiczne działania i przekształcenie powszechnego przekonania "a niby co ja mogę z tym zrobić?", w "to ja osobiście za to odpowiadam!". W wyniku przeprowadzonych działań reklamowych – jak informują organizatorzy – zanotowano znaczny wzrost świadomości ekologicznej wśród społeczeństwa, co jednak nie do końca przełożyło się na szczegółową wiedzę nt. poszczególnych aspektów ekologicznego gospodarowania odpadami. Badania wykazały, że istnieje już świadomość potrzeby działań ekologicznych, ale nadal nie do końca jest jasne po co segregować śmieci skoro śmieciarka i tak wymiesza wszystkie posegregowane odpady, jak i na jakich zasadach zapewnić sobie infrastrukturę do prowadzenia ekologicznej gospodarki odpadami, itp.

Wobec powyższego, Ministerstwo Środowiska zdecydowało się przeprowadzić kolejną, tym razem pogłębioną informacyjnie kampanię prasową, dzięki której odbiorcy uzupełnią swoją wiedzę
o praktyczne aspekty segregacji – tj. zasady segregacji, prawdy i mity związane z segregacją odpadów, zasady i możliwości postępowania z różnego rodzaju odpadami w każdym z województw Polski.

Tematyczne artykuły sponsorowane wraz z dodatkami ukażą się w regionalnych wydaniach Gazety Wyborczej, Faktu, Super Expresu, Dziennika oraz w gazetach regionalnych, takich jak: Anonse, Echo dnia, Gazeta Pomorska, Kurier Szczeciński, Nowiny. Kampania zostanie wsparta działaniami PR oraz niestandardowymi działaniami typu OOH.

Ministerstwo dystrybuować będzie w formie insertów pudełka na zużyte baterie, wymagające samodzielnego złożenia i zawierające na jego wewnętrznej stronie eko-informacje. W trakcie kampanii, we wszystkich województwach pojawią się śmieciarki obrandowane hasłem kampanii, a najbardziej zaangażowane ekologicznie redakcje zostaną wyróżnione tytułem "eko redakcji".

Kampania zostanie zrealizowana przez wybrane w drodze przetargu agencje Adwertajzing oraz Media Group w terminie od 3 do 31 października na terenie wszystkich województw Polski.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Nie zaśmiecaj swojego sumienia
Czas:
2011.10.3 - 2011.10.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Środowiska
Media:
Prasa
Wykonawca:
Adwertajzing
Adresaci:
Czytelnicy prasy
Hasło kampani:
Nie zaśmiecaj swojego sumienia





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek