Nie ma czegoś takiego, jak "rodzice adoptujący", są tylko "rodzice" – przekonuje włoska kampania z kwietnia br. Agencja JWT z Mediolanu przygotowała dla organizacji Enzo B film reklamowy pokazujący kłótnię małżeństwa o to, do kogo z nich bardziej syn jest podobny, czyich genów ma więcej, do kogo bardziej "należy", gdy dowiadują się, że sprawia problemu w szkole.
To przerzucanie się odpowiedzialnością za niego dzieje się na oczach chłopca, co jest jeszcze gorsze, niż sam fakt kłócenia się. Rodzice adoptujący powinni pamiętać o tym, że niezależnie od braku powiązań genetycznych ze swoim dzieckiem, mają takie same obowiązki jak rodzice biologiczni, i że rodzicami są cały czas, a nie tylko wtedy, gdy dziecko jest grzeczne.
Nazwa kampanii:
Parents
Czas:
2009.4.1 - 2009.4.15
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Włochy
Nadawca:
Enzo B
Media:
Telewizja
Wykonawca:
JWT (Milan)
Adresaci:
Adoptujący rodzice
Hasło kampani:
There are no adoptive parents. Only parents.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?