Czyhające pokusy
Wybierając się w otchłań czyhających wokół pokus warto zadbać o właściwe zaopatrzenie. Odważna kampania dwukrotnie nagrodzona na odbywającym się właśnie Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes – otrzymała brąz w kategorii "Outdoor" i "Press". Autorem kreacji jest francuski oddział TBWA, a nadawcą organizacja AIDES utworzona w 1984 roku, zajmująca się profilaktyką HIV/AIDS.
Dwa plakaty z kampanii "Explore. Just protect yourself.", promujące bezpieczny seks, pokazują kobietę i mężczyznę płynących w wielkich prezerwatywach w odmęty wodnisto-seksualnej przestrzeni, obfitujących w genitalia płci przeciwnej.
Wygląda na to, że seks (heteroseksualny) jest czymś naturalnym, zdrowym i pełnym przyjemnych odkryć i tak długo, jak towarzyszy mu prezerwatywa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem