logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  25.04.2014

Czy PR-owiec to wzór skutecznej komunikacji



Wczoraj w Rzeszowie rozpoczęła się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział 200 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. Tegoroczna odsłona w całości poświęcona jest komunikacji wewnętrznej w obliczu perspektyw rozwoju oraz nowych wyzwań.

Prognozuje się, że w kolejnych latach znaczenie tej sfery zadaniowej public relations będzie nie tylko rosło, ale odegra zasadniczą rolę we wspieraniu zmian w firmach oraz budowaniu kultury organizacyjnej. Spotykamy się, aby komentować otaczającą nas rzeczywistość, prezentować case study i czerpać inspirację z nowych, ale przede wszystkim skutecznych praktyk – mówi pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto.

Pierwszy dzień kongresu upłynął pod znakiem analizy trendów w budowaniu relacji wewnętrznych. W ostatnim czasie w komunikacji interpersonalnej widać wzrastającą rolę social media. Czy mogą one sprawdzić się także w kontaktach wewnątrz organizacji? O tym, w jaki sposób angażować personel do dialogu oraz o pułapkach, które mogą czekać na piarowców powiedziała Barbara Czyżowicz-Lorek, Social Media Manager, DELOITTE. O tym co nowe i przydatne w kształtowaniu dialogu w organizacji powiedzieli Justyna Szafraniec, dyrektor ds. Public Relations, PROAMA, Urszula Radzińska, prezes zarządu Stowarzyszenie Prasy Firmowej, Arkadiusz Grochala, dyrektor ds. szkoleń, rozwoju i komunikacji wewnętrznej Netia oraz Magdalena Bugajło, kierownik ds. komunikacji wewnętrznej Netia.

Jaki efekt osiągnęła dotychczas profesja PR w ramach porozumiewania się we własnej organizacji? Czy piarowcy to ludzie słusznie stawiani za wzór skutecznej komunikacji z innymi? Okazją do refleksji na ten temat było wystąpienie Joanny Malinowskiej-Parzydło, prezes zarządu Personal Brand Institute.

W spotkaniu branży public relations można uczestniczyć także online. Transmisja jest dostępna online także na stronie Kongresu.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 03.03.2023

    YC x NGO – trwa nabór na konkurs!


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


  • 01.03.2023

    Operacja Czysta Rzeka rusza po raz piąty


  • 28.02.2023

    Startuje DOING GOOD – platforma z ofertami pracy zmieniającej świat na lepsze


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek