logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  25.04.2014

Czy PR-owiec to wzór skutecznej komunikacji



Wczoraj w Rzeszowie rozpoczęła się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział 200 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. Tegoroczna odsłona w całości poświęcona jest komunikacji wewnętrznej w obliczu perspektyw rozwoju oraz nowych wyzwań.

Prognozuje się, że w kolejnych latach znaczenie tej sfery zadaniowej public relations będzie nie tylko rosło, ale odegra zasadniczą rolę we wspieraniu zmian w firmach oraz budowaniu kultury organizacyjnej. Spotykamy się, aby komentować otaczającą nas rzeczywistość, prezentować case study i czerpać inspirację z nowych, ale przede wszystkim skutecznych praktyk – mówi pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto.

Pierwszy dzień kongresu upłynął pod znakiem analizy trendów w budowaniu relacji wewnętrznych. W ostatnim czasie w komunikacji interpersonalnej widać wzrastającą rolę social media. Czy mogą one sprawdzić się także w kontaktach wewnątrz organizacji? O tym, w jaki sposób angażować personel do dialogu oraz o pułapkach, które mogą czekać na piarowców powiedziała Barbara Czyżowicz-Lorek, Social Media Manager, DELOITTE. O tym co nowe i przydatne w kształtowaniu dialogu w organizacji powiedzieli Justyna Szafraniec, dyrektor ds. Public Relations, PROAMA, Urszula Radzińska, prezes zarządu Stowarzyszenie Prasy Firmowej, Arkadiusz Grochala, dyrektor ds. szkoleń, rozwoju i komunikacji wewnętrznej Netia oraz Magdalena Bugajło, kierownik ds. komunikacji wewnętrznej Netia.

Jaki efekt osiągnęła dotychczas profesja PR w ramach porozumiewania się we własnej organizacji? Czy piarowcy to ludzie słusznie stawiani za wzór skutecznej komunikacji z innymi? Okazją do refleksji na ten temat było wystąpienie Joanny Malinowskiej-Parzydło, prezes zarządu Personal Brand Institute.

W spotkaniu branży public relations można uczestniczyć także online. Transmisja jest dostępna online także na stronie Kongresu.

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek