Agencja Publicon i blog OfficeWarriors.pl przygotowały raport „EKO biuro” dla marki TB Print. Celem raportu jest pokazanie dobrych praktyk związanych z ekologicznymi postawami i inicjatywami, które mają miejsce w polskich biurach. Wśród prezentowanych firm i instytucji są m.in.: Ministerstwo Środowiska, BP, Coca-Cola, DHL, Orlen, Grupa Żywiec, Ringier Axel Springer, UPC.
Firmom zadana pytania:
– Czy dzięki ekologii można oszczędzać?
– Czy w polskich firmach myśli się o recyclingu?
– Czy propagowanie ekologii wśród pracowników ma sens?
– Jak wygląda oszczędzanie energii i korzystanie z wielofunkcyjnych urządzeń?
Bardzo istotne dla autorów opracowania było, żeby firma nie tylko posiadała eko-procedury, ale także potrafiła do nich przekonać pracowników. Jasna informacja i kilka prostych zasad może przynieść pozytywny efekt. Bycie ekologicznym w biurze łączy się jednak nie tylko z używaniem papieru z recyklingu czy rewolucją w obiegu dokumentów przez zastąpienie papierowych elektronicznymi.
Autorzy zachęcają: „Wcale nie trzeba być ekologiem, żeby zrobić coś dobrego dla środowiska. Dobre praktyki ekologiczne mające miejsce od czasu do czasu, powinny dla firmy stawać się codziennością. Pamiętajmy, że ekologia się opłaca. Dzięki zmianie sposobu funkcjonowania firmy na bardziej ekologiczny, można zaoszczędzić naprawdę sporo pieniędzy. Nie wspominając o dobrym wizerunku firmy.”
Raport można przeczytać tutaj.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland