logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Czwarty sezon teatru improwizacji
23.09.2013
Tematy: Wydarzenia

Czwarty sezon teatru improwizacji



Teatr improwizacji Ab Ovo w środę 25 września w stołecznym Klubie Wkręt przy ul. Chełmskiej 21 otwiera swój czwarty sezon.

Wojciech Medyński, aktor filmowy, serialowy i teatralny występuje w Ab Ovo od 2010 roku. Improv to wyjątkowy gatunek teatralny: sztuka i rozrywka, teatr i kabaret w jednym. Tu nie ma reżysera ani scenariusza – gramy pod dyktando rozbawionej publiczności, która często zaskakuje nas swoimi kreatywnymi pomysłami. Musiałem już wcielić się w człowieka, któremu wyrosły skrzela, demona w kościele, jajko sadzone na patelni, pranie w pralce czy zaśpiewać operę chińską o spawarce. Improv to aktorski skok na bungee. Stajesz na scenie, jak na krawędzi i słyszysz tylko jedno słowo – inspirację od widza. Jedyne co możesz zrobić, to dać się ponieść wyobraźni i polecieć – mówi Wojciech Medyński.

Improv to ponad 100 gier, m.in. „Bitwa na pytania”, w której można rozmawiać ze sobą tylko za pomocą pytań, „Weź nie sepleń”, gdzie nie można używać określonych liter lub słów czy „Stop-Play”, w której w dowolnym momencie publiczność może zatrzymać scenkę i kazać zagrać ją aktorom od tyłu lub w przyśpieszonym tempie.

Członkowie Ab Ovo mają aktorskie wykształcenie i doświadczenie lub ukończyli profesjonalne warsztaty improwizacyjne. Grupę założyła w 2010 roku Katarzyna Michalska, która uczyła się improwizacji od Mike’a Hughesa z kanadyjskiej grupy Uncalled For. Ab Ovo występuje w klubach w całej Polsce, w stolicy najczęściej we „Wkręcie”. Można ich także często zobaczyć w „Szarej Eminencji” w Piasecznie. Ab Ovo jest także gospodarzem Ogólnopolskiego Festiwalu Sportów Teatralnych 321IMPROV, którego trzecia edycja odbędzie się w dniach 19-20 października w Konstancińskim Domu Kultury w Konstancinie-Jeziornie.

W skład grupy Ab Ovo Teatr Improv wchodzą: Katarzyna Michalska, Wojciech Medyński, Jasiek Aleksandrowicz-Krasko, Agnieszka Bajer, Robert Kibalski, Piotr Wesołowski, Michał Głowacki, Piotr Wyżykowski, Andrzej Perkman, Michał Sęk.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek