logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Cztery tysiące widzów na 3. edycji Kuchnia+ Food Film Fest
28.10.2011
Tematy: Wydarzenia

Cztery tysiące widzów na 3. edycji Kuchnia+ Food Film Fest



Cztery tysiące widzów obejrzało 13 filmów pokazywanych w ramach 3. Kuchnia+ Food Film Fest, który odbył się w dniach 21 – 23 października w stołecznym kinie Kultura i poznańskiej Muzie. Przeglądowi towarzyszyły spotkania z twórcami i bohaterami filmów,  poczęstunki, warsztaty oraz inne atrakcje.

W tym roku po raz pierwszy impreza zagościła nie tylko w Warszawie, ale także w Poznaniu. Na program Kuchnia+ Food Film Fest złożyło się 11 filmów dokumentalnych oraz 2 fabularne, w tym polska premiera „Tosta. Historii chłopięcego głodu” z Heleną Bonham Carter. Produkcja jest ekranizacją autobiografii brytyjskiej gwiazdy kulinariów, dziennikarza i pisarza Nigela Slatera.

W ramach pokazów widzowie mieli okazję skosztować poczęstunków  związanych z tematyką  filmów i porozmawiać z gośćmi specjalnymi  przeglądu – twórcami i bohaterami oraz ekspertami, w tym m.in. z Nigelem Slaterem – bohaterem filmu „Tost. Historia chłopięcego głodu”, mniszką buddyjską Mujin Sunim – bohaterką „Niezwykłej kulinarnej wyprawy Mujin”, Waltherem Grotenhuisem – reżyserem „Życzymy Państwu Smacznego” i Brandonem Driscollem-Luttringerem – scenarzystą i montażystą „Jiro śni o sushi”.

3. Kuchnia+ Food Film Fest uzupełniły także wydarzenia towarzyszące. Przez cały czas trwania Festiwalu przed Kulturą i w Muzie czynny był Smakowity Kiermasz. Drugiego dnia, w sobotę odbyło się Slowfoodowe Śniadanie, podczas którego uczestnicy delektowali się specjalnie przygotowanymi produktami od lokalnych dostawców. Z kolei w niedzielę rano miały miejsce kulinarne warsztaty dla dzieci połączone z pokazem filmu „Elisha wśród kakaowych drzew”. Natomiast wieczorem organizatorzy przeglądu w obu miastach przygotowali dla uczestników Filmową Kolację, zamykającą imprezę.

Tradycyjnie już filmy prezentowane na przeglądzie zostaną wyemitowane na antenie kanału Kuchnia+ w ramach cyklu Kuchnia+ Food Film Fest. Pierwszy z tegorocznych obrazów – „Farma na ciężarówce” zostanie pokazany w sobotę 12 listopada o godz. 23:00.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek