logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Człowiek vs. rekin
24.11.2015
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Człowiek vs. rekin



Panuje powszechna opinia, że rekiny to bardzo groźne zwierzęta. Z pewnością tak jest, ale wbrew pozorom to rekiny mają większe powody do strachu przed ludźmi niż odwrotnie.

Kampania "Shark Finning Laws" organizacji Wild Aid jest odpowiedzią na bardzo dużą liczbę zabijanych rekinów na potrzeby produkcji zupy z płetwy rekina, szczególnie w Chinach oraz na terenie południowej Azji.

Na plakacie kampanii podano informację, że zaledwie w ciągu jednej godziny ludzie zabijają 11 400 rekinów, natomiast zaledwie 12 osób rocznie ginie przez atak rekina. Organizacja pragnie zwiększyć świadomość na temat wpływu produkcji oraz spożywania zupy z płetwy rekina na populację rekinów oraz morską bioróżnorodność.

Na pierwszym planie plakatu znajduje się zdjęcie łodzi z góry, która przypomina rekina. Z kolei zwierze to zostało przedstawione powyżej, jako niewielkie stworzenie, które nie ma szans na wygraną z potężną maszyną. Kampania realizowana przez agencję Featherwax z Londynu ukazuje ludzi jako potwory, które przyczyniają się do wyginięcia rekinów.

Joanna Grams



Nazwa kampanii:
Shark Finning Laws
Czas:
2015.10.12
Nadawca:
Wild Aid
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Featherwax
Adresaci:
Konsumenci





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek