logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Człowiek jak niedopałek
17.12.2013
Tematy: Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Człowiek jak niedopałek



Z biegiem lat człowiek staje się bardziej przygarbiony i każdy ruch sprawia mu większy wysiłek. Niektórych może to dotknąć o wiele szybciej. Ważną przyczyną stopniowej utraty zdrowia i formy może być uzależnienie od papierosów.

Kampania „Cigarettes” ("Papierosy") porusza problem palenia tytoniu. Na parkowej alejce ustawiono makiety w kształcie zgiętych papierosów, a u ich spodu umieszczono czarny okrąg przypominający popiół. Mają one odzwierciedlać ludzi, którzy szkodzą swojemu zdrowiu poprzez nikotynę. Hasło kampanii: „Do you see how smoking disrupts your life?” („Czy widzisz jak palenie niszczy twoje życie?”) ma zmusić palaczy do zastanowienia się nad skutkami ich nałogu.

Akcja powstała w ramach obchodów Narodowego Dnia Walki z Paleniem w Brazylii.

Julia Dybiec



Nazwa kampanii:
Cigarettes
Czas:
2013.8.1 - 2013.8.30
Nadawca:
IOV National Day Against Tobacco
Media:
Ambient
Wykonawca:
Molotov
Adresaci:
Palacze tytoniu
Hasło kampani:
Do you see how smoking disrupts your life? (Czy widzisz jak palenie niszczy twoje życie?)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek