Kartki, na których można napisać nazwisko oczekiwanej osoby i w ten sposób szybciej odnaleźć ją w tłumie pasażerów na lotnisku, zostały wykorzystane także do poszukiwania innych ludzi.
Na przelomie sierpnia i września lotniska i dworce pełne są wracających z podróży i odbierających swoich najbliższych. Jak zauważają inicjatorzy kampanii – są też tacy, którzy na swoich bliskich czekają znacznie dłużej. Fundacja ITAKA oraz Lotnisko Chopina w Warszawie rozpoczęły wspólną akcję, która ma zwrócić uwagę na problem zaginięć i pomóc odnaleźć zaginione osoby. Dużą rolę odgrywają wiadomości pozyskane od ludzi, którzy przypadkowo zauważyli poszukiwanych.
Akcja rozpoczęła się w miniony weekend (30-31.08) na warszawskim Lotnisku Chopina. Wykorzystywany jest niestandardowy nośnik, tak zwana "witajka", czyli kartka, na której osoba oczekująca może napisać nazwisko osoby na którą czeka, by łatwiej zostać przez nią zauważoną. Na rewersie „witajek” rozdawanych na lotnisku umieszczone zostały zdjęcia oraz opis niedawno zaginionych osób z województwa mazowieckiego.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci