logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Czas na wagę życia
15.08.2017
Tematy: Kampanie, Kraje, Australia, Problemy społeczne, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą

Czas na wagę życia



Na nagraniu z kamery widać, jak kobieta pracująca w rejestracji na izbie przyjęć mówi do ciężarnej kobiety, żeby się nie martwiła. W tym momencie, stojącemu obok mężczyźnie puszczają nerwy; zaczyna krzyczeć, że to on był następny w kolejce do lekarza. Mężczyzna jest bardzo niezadowolony z faktu, że musi ją przepuścić, pomimo iż został poinformowany, że jest to sprawa pilna. Tymczasem kolejne ujęcie z kamery pokazuje, że chwilę wcześniej na szpitalny oddział ratunkowy podjechały karetki z pacjentami wymagającymi natychmiastowej pomocy.

Coraz częściej dochodzi do nieprzyjemnych, a czasami wręcz niebezpiecznych, incydentów z udziałem krewkich pacjentów, czego doskonałą egzemplifikacją jest nagranie z australijskiego szpitala. Celem spotu jest uświadomienie ludziom, że bezpieczeństwo personelu medycznego jest równoznaczne z bezpieczeństwem pacjentów. A bardzo często agresywne zachowania są powodowane zwykłą frustracją związaną z długim oczekiwaniem w kolejce. Jak słusznie jednak zauważa nadawca kampanii – „Waiting is not an emergency. Let us treat the people who need it most, first (Czekanie nie zagraża życiu. Pozwól nam w pierwszej kolejności udzielić pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej)”.

 

Iga Lewandowska



Nazwa kampanii:
Waiting is not an emergency
Czas:
2017.2.1 - 2017.2.28
Nadawca:
SA Health
Media:
Internet
Adresaci:
Pacjenci
Hasło kampani:
Waiting is not an emergency. Let us treat the people who need it most, first (Czekanie nie zagraża życiu. Pozwól nam w pierwszej kolejności udzielić pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek