Czy może być coś bardziej niebezpiecznego od safari z bizonem, spotkania twarzą w twarz z niedźwiedziem grizzly albo kąpieli z piraniami? Okazuje się, że tak. Amerykańska organizacja Black Friday Rescue League akcją plakatową z listopada przekonuje, że te ekstremalne pomysły na spędzanie wolnego czasu to pestka wobec wyzwania, jakim są zakupy w Czarny Piątek.
To właśnie wtedy – w dzień po Święcie Dziękczynienia – wielkie sieci handlowe rozpoczynają wyprzedaże, a Amerykanie masowo ruszają do sklepów, aby skorzystać z cenowych okazji. Zakupom w tym dniu towarzyszą wielokrotnie bójki i przepychanki, gdyż klienci próbują za wszelką ceną zdobyć upragniony towar. Dlatego w swej kampanii Black Friday Rescue League ostrzega i zachęca do bezpieczniejszych zakupów przez internet. W tym celu agencja Melaleuca In-House przygotowała serię reklam, które zachwycają formą. Ciekawa kreska i surowa kolorystyka przyciągają wzrok i zachęcają, by plakatem udekorować ścianę i cieszyć się nim w domu, podczas gdy inni walczą właśnie o przecenioną parę spodni…
T. Karwat-Seko
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.05.2022
Zasłonka w zebrę
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
24.05.2022
Głos w obronie zwierząt
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika