Czy może być coś bardziej niebezpiecznego od safari z bizonem, spotkania twarzą w twarz z niedźwiedziem grizzly albo kąpieli z piraniami? Okazuje się, że tak. Amerykańska organizacja Black Friday Rescue League akcją plakatową z listopada przekonuje, że te ekstremalne pomysły na spędzanie wolnego czasu to pestka wobec wyzwania, jakim są zakupy w Czarny Piątek.
To właśnie wtedy – w dzień po Święcie Dziękczynienia – wielkie sieci handlowe rozpoczynają wyprzedaże, a Amerykanie masowo ruszają do sklepów, aby skorzystać z cenowych okazji. Zakupom w tym dniu towarzyszą wielokrotnie bójki i przepychanki, gdyż klienci próbują za wszelką ceną zdobyć upragniony towar. Dlatego w swej kampanii Black Friday Rescue League ostrzega i zachęca do bezpieczniejszych zakupów przez internet. W tym celu agencja Melaleuca In-House przygotowała serię reklam, które zachwycają formą. Ciekawa kreska i surowa kolorystyka przyciągają wzrok i zachęcają, by plakatem udekorować ścianę i cieszyć się nim w domu, podczas gdy inni walczą właśnie o przecenioną parę spodni…
T. Karwat-Seko
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu