logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą
   ──────  03.12.2015

Cyberuderzenie

Your browser does not support the video tag.


Laptop spada prosto na głowę nastolatka; dziewczyna zostaje uderzona w twarz smartfonem. Kolejne osoby to chłopak w toalecie, który zostaje trafiony w głowę tabletem i nastolatek na zajęciach, w którego rzucono monitorem. Ostatnią osobą jest dziewczyna, która pochylona nad biurkiem notuje coś, a stojąca za nią nastolatka z całym impetem uderza ją w głowę klawiaturą od komputera. Wszystkie sceny ukazane w zwolnionym tempie nie tylko pokazują, jak twarze zostają zniekształcone przez uderzenie, ale również ból jaki im to sprawia. Niemal we wszystkich przypadkach, oprócz ostatniego, widać, jakby przedmioty leciały znikąd celując w ofiarę. Ostatni incydent pokazuje jednak jasno, że ktoś tym urządzeniem musiał rzucić, bądź jak w tym przypadku, zamachnąć się nim, żeby skrzywdzić słabszego.

Czasami cyber-znęcanie się może być równie bolesne, co przemoc fizyczna. Nowa kampania stworzona w San Antonio, odnosząc się do tego porównania, daje do zrozumienia, że problem jest poważny. Agencja reklamowa Bromley w imieniu United Communities of San Antonio stworzyła kampanię poruszającą problem przemocy w internecie. W spocie kampanii "Devices" ("Urządzenia") użyto dosadnej metafory tego, jak bolesne może być znęcanie się nad kimś przez Internet, ukazując jak kilka nastolatków zostaje w fizyczny sposób skrzywdzonych, kiedy to uderza w nie jedno z kilku urządzeń elektronicznych.

Spot dobitnie pokazuje, że nie ważne, czy jest to przemoc fizyczna, czy mentalna, np. przez Internet, to ból przez nie zadany, będzie taki sam. UCOFSA w oczywisty sposób stara się pokazać i przestrzec przed tego typu przemocą, nawołując odbiorców hasłem spotu do pomocy w walce z tego typu zachowaniami wśród młodzieży "Cyberbullying hurts. Help us delete it" ("Cyberprzemoc boli. Pomóż nam ją usunąć")

Aleksandra Rychlicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Devices
Czas:
2015.11.11
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
United Communities of San Antonio
Media:
Internet
Wykonawca:
Bromley (San Antonio)
Adresaci:
Rodzice, opiekunowie, osoby będące świadkami cyberprzemocy
Hasło kampani:
Cyberbullying hurts. Help us delete it (Cyberprzemoc boli. Pomóż nam ją usunąć)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek