logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Cyberuderzenie
03.12.2015
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą

Cyberuderzenie

Your browser does not support the video tag.


Laptop spada prosto na głowę nastolatka; dziewczyna zostaje uderzona w twarz smartfonem. Kolejne osoby to chłopak w toalecie, który zostaje trafiony w głowę tabletem i nastolatek na zajęciach, w którego rzucono monitorem. Ostatnią osobą jest dziewczyna, która pochylona nad biurkiem notuje coś, a stojąca za nią nastolatka z całym impetem uderza ją w głowę klawiaturą od komputera. Wszystkie sceny ukazane w zwolnionym tempie nie tylko pokazują, jak twarze zostają zniekształcone przez uderzenie, ale również ból jaki im to sprawia. Niemal we wszystkich przypadkach, oprócz ostatniego, widać, jakby przedmioty leciały znikąd celując w ofiarę. Ostatni incydent pokazuje jednak jasno, że ktoś tym urządzeniem musiał rzucić, bądź jak w tym przypadku, zamachnąć się nim, żeby skrzywdzić słabszego.

Czasami cyber-znęcanie się może być równie bolesne, co przemoc fizyczna. Nowa kampania stworzona w San Antonio, odnosząc się do tego porównania, daje do zrozumienia, że problem jest poważny. Agencja reklamowa Bromley w imieniu United Communities of San Antonio stworzyła kampanię poruszającą problem przemocy w internecie. W spocie kampanii "Devices" ("Urządzenia") użyto dosadnej metafory tego, jak bolesne może być znęcanie się nad kimś przez Internet, ukazując jak kilka nastolatków zostaje w fizyczny sposób skrzywdzonych, kiedy to uderza w nie jedno z kilku urządzeń elektronicznych.

Spot dobitnie pokazuje, że nie ważne, czy jest to przemoc fizyczna, czy mentalna, np. przez Internet, to ból przez nie zadany, będzie taki sam. UCOFSA w oczywisty sposób stara się pokazać i przestrzec przed tego typu przemocą, nawołując odbiorców hasłem spotu do pomocy w walce z tego typu zachowaniami wśród młodzieży "Cyberbullying hurts. Help us delete it" ("Cyberprzemoc boli. Pomóż nam ją usunąć")

Aleksandra Rychlicka



Nazwa kampanii:
Devices
Czas:
2015.11.11
Nadawca:
United Communities of San Antonio
Media:
Internet
Wykonawca:
Bromley (San Antonio)
Adresaci:
Rodzice, opiekunowie, osoby będące świadkami cyberprzemocy
Hasło kampani:
Cyberbullying hurts. Help us delete it (Cyberprzemoc boli. Pomóż nam ją usunąć)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek