logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ćwierć miliona euro od Oetkera dla dzieci z Haiti
06.02.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ćwierć miliona euro od Oetkera dla dzieci z Haiti



Grupa Oetker przekazała darowiznę 250.000 Euro dla organizacji SOS Wioski Dziecięce, która niesie pomoc ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti.

Grupa Oetker wspiera SOS Wioski Dziecięce od 2007 roku w Niemczech i od 2009 roku w Polsce. Pomoc ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti jest naturalną konsekwencją prowadzonych działań i dotychczasowej współpracy między organizacjami. Poza pomocą finansową firma sprawdza możliwość rzeczowego wsparcia Wiosek, którymi się opiekuje.

W Haiti funkcjonują dwie Wioski Dziecięce i dziesięć innych instytucji SOS, jak szkoły, centra kształcenia zawodowego i organizacje młodzieżowe. Utworzona w 1979 r. Wioska Dziecięca Santo jest najstarszą placówką tej organizacji w Haiti. Mieszka w niej 190 dzieci. Wioska leży 12 km od stolicy państwa Port-au-Prince. Druga Wioska – Cap Haiti została założona w 1989 r. i znajduje się na północy kraju. Rodziny i Pracownicy Wiosek nie ucierpieli podczas trzęsienia ziemi, a budynki nie są mocno zniszczone, jednak w bezpośrednim sąsiedztwie doszło do ogromnych strat w ludziach i ciężkich zniszczeń. Duża liczba dzieci, które straciły rodziny lub są ranne trafiły pod opiekę organizacji SOS Wioski Dziecięce. Z tego powodu każda pomoc jest pilnie potrzebna.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek