Biegną, pływają, ćwiczą zumbę, spinning, sztuki walki – i sprawia im to po prostu radość. Nie mają idealnych ciał, nie wszystkie ich ruchy są perfekcyjne, pocą się i czerwienią, ale bohaterki kampanii "This girl can" nie przejmują się tym, czy ktoś je ocenia, tylko ćwiczą i tym się cieszą.
Kampania przygotowana na zlecenie Sport England ma zachęcić kobiety do wysiłku fizycznego. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez nadawcę, choć aktywnych fizycznie kobiet w Wielkiej Brytanii jest o 2 mln mniej niż mężczyzn, 75% Brytyjek chciałoby częściej uprawiać sport. Jedną z barier jest obawa przed reakcją otoczenia – nie chcą pokazać się w stroju odsłaniającym niedoskonałości figury czy wstydzą się braku umiejętności. Główny film kampanii pokazuje kobiety w różnym wieku, o różnych budowach ciała, uprawiające inne dysycypliny sportu, by przekonać odbiorczynie, że każda z nich może znaleźć coś dla siebie. Towarzyszą mu krótkie filmy poświęcone poszczególnym bohaterkom.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach