logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Cwany warszawiak w rytmach Afryki
26.11.2012
Tematy: Wydarzenia

Cwany warszawiak w rytmach Afryki

Your browser does not support the video tag.


Nagranie w nowej aranżacji znanej piosenki Stanisława Grzesiuka „Nie masz cwaniaka nad warszawiaka” przez Projekt Warszawiak z Łukaszem Garlickim jako wokalistą zainspirowało mieszkańców innych miast do tworzenia własnych wersji. Tak powstał m.in. Projekt Ślązak, Projekt Trójząb (o których szerzej tutaj) oraz Projekt Poznaniak. Warszawa doczekała się kolejnej aranżacji: tym razem w roli warszawskiego cwaniaka wystąpiła kobieta, wokalistka nigeryjsko-polskiego pochodzenia Ifi Ude.

Jak mówi Ude: „Afrocwaniak” to Afrykanin, który przyjeżdża do Warszawy i musi w niej przetrwać. Zmierzyć się z nowym, dużym miastem, z nową kulturą, barierą językową. Autorzy klipu chcieli pokazać wielokulturową Warszawę, jednocześnie podkreślając klimat Pragi, której mieszkańcy wystąpili w teledysku.

Utwór zaaranżował Pako Sarr, który był również jednym z muzyków występujących w filmie. Udział wzięli, poza Ifi Ude, także Sylwester Kozera, Buba Kuyateh i Mamadou Diouf. Operatorem i reżyserem był Piotr Grawender, autorem pomysłu Paweł Średziński. Autorzy podkreślają także wsparcie Uli Frąckiewicz.

Teledysk powstał dzięki wsparciu finansowemu m. st. Warszawy.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek