logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Cudowny świat” w sieci EKO
05.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Cudowny świat” w sieci EKO



Grupa EKO Holding wspiera budowę sztucznej komory serca dla dzieci. W sklepach Eko można kupić płytę pt. „Cudowny świat”, dedykowaną pamięci polskiego kardiochirurga – prof. Zbigniewa Religi, patrona i założyciela Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii w Zabrzu. ALbum to dzieło artystów (Stanisława Celińska, Krzysztof Kiljański, Małgorzata Kożuchowska, Maciej Maleńczuk, Andrzej Piaseczny, Marek Piekarczyk, Janusz Radek, Stanisław Sojka, Mietek Szcześniak, Małgorzata Walewska, Kasia Wilk czy Łukasz Zagrobelny), ludzi mediów i kultury, którzy włączyli się w projekt „Z Sercem dla Serca” prowadzonego przez Fundację. Jego celem jest zebranie środków na dokończenie budowy systemu wspomagania serca dla dzieci. Ze względu na brak narządów do przeszczepów, zapotrzebowanie na zewnętrzne wspomaganie tego najważniejszego organu, jakim jest serce, wzrasta z każdym dniem. Takie komory realnie zastąpią, na czas od kilku tygodni do kilku miesięcy, własne serce małego pacjenta i pozwolą na dalszą rehabilitację.

Idea płyty oparta jest na przesłaniu piosenki Louisa Armstronga pt. „What a Wonderful World”. Utwory na niej zamieszczone wykonane zostały z towarzyszeniem Orkiestry Symfonicznej Filharmonii w Zabrzu i stanowią kanon współczesnej muzyki rozrywkowej.

Całkowity dochód ze sprzedaży płyty przeznaczony jest na dokończenie budowy sztucznej komory wspomagania serca dla dzieci. Każda zakupiona płyta „Cudowny Świat” stanowi cegiełkę, która buduje dzieło pomocy dzieciom z chorobami serca.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek