To niesamowite, że piłka się odbija! Kilkuletni chłopiec gra z kolegami w piłkę na piaszczystym podłożu. Dopiero w świeżo zbudowanym domu z radością i zdumieniem odkrywa, że piłka może się odbijać. To, co dla większości ludzi jest oczywiste, dla mieszkańców niektórych rejonów świata może okazać się nie lada odkryciem.
„Let’s make ordinary stop being extraordinary“ („Niech zwykłe przestanie wydawać się niezwykłym“) – brzmi hasło spotu. Ma ono przypomnieć, że podstawowe potrzeby życiowe każdego człowieka – dom, bieżąca woda czy elektryczność – w niektórych środowiskach uchodzą za luksus, choć powinny być zapewniane na codzień.
Celem kampanii „Ball“ jest zachęcenia odbiorców do wsparcia inansowego peruwiańskiego oddziału organizacji A Roof For My Country, która walczy z biedą na terenie Ameryki Południowej. Na tym kontynencie, jak podaje fundacja, 218 milionów ludzi żyje poniżej poziomu ubóstwa. A Roof For My Country zajmuje się przede wszystkim budowaniem domów, a także zapewnianiem opieki zdrowotnej oraz pomocą niedoświadczonym przedsiębiorcom z biednych środowisk.
K. Kondracka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik