logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > CSR i relacje z biznesem dla studentów
19.03.2014
Tematy: Wydarzenia

CSR i relacje z biznesem dla studentów



8 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha” w Krakowie odbędzie się AEGEE-Business Conference „Close the Deal”, czyli konferencja organizowana przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków, kierowana do członków organizacji studenckich i kół naukowych z całej Polski.

W całodniowej konferencji oraz następującym po niej spotkaniu networkingowym wezmą udział eksperci, biznesmeni i trenerzy związani z różnymi branżami, którzy w formie prelekcji i warsztatów przekażą studentom wiedzę z zakresu CSR z przykładami dobrych praktyk, fundraisingu, networkingu, budowania relacji z biznesem, tworzenia “elevator speech” oraz etycznej „sprzedaży“ pomysłów. Celem organizatorów jest stworzenie platformy współpracy pomiędzy organizacjami studenckimi a światem biznesu.

Nacisk zostanie położony na umiejętności praktyczne, które będą przydatne nie tylko w przyszłych projektach organizacji studenckich, ale też w kontaktach z pracodawcą. Całodniowe wydarzenie stworzy też możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce – po konferencji odbędzie się spotkanie networkingowe, które ma pozwolić studentom zetknąć się bezpośrednio ze światem biznesu, natomiast firmom zapewnić dostęp do obecnych i przyszłych młodzieżowych liderów, osób opiniotwórczych w swoich środowiskach. Zapisy na konferencję ruszą z początkiem kwietnia. Szczegóły dotyczące konferencji na aegeebusinessconference.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek