logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  01.12.2022

Crunchips znów zagra z WOŚP!



Na sklepowych półkach pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips, czyli dwa nowe smaki: Chrupiący Bekon i Karmelizowana Cebulka w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Najbardziej imprezowa marka w portfolio Lorenz będzie po raz drugi oficjalnym sponsorem 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Marka Crunchips po raz drugi jest oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 29 stycznia 2023 roku. I po raz kolejny opakowania Edycji Limitowanej Crunchips zaprojektował Jurek Owsiak.

Ubiegłoroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy był dla nas wyjątkowym wydarzeniem – mówi Margarita Lipińska, Brand Manager marki Crunchips. – Wsparliśmy inicjatywę, która jest nam niezwykle bliska i mogliśmy się cieszyć dobrą energią, jaka płynie z pomagania oraz bycia częścią wielkiej pozytywnej imprezy, jaką jest to wydarzenie. W tym roku po raz kolejny będziemy w nim uczestniczyć. Bardzo nas to cieszy,  również dlatego, że jest ono spójne z naszą strategią, której dwa podstawowe filary to radość i odpowiedzialność, a Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla nas kwintesencja tych dwóch wartości. Przypominają nam o nim także wiszące w naszej podpoznańskiej siedzibie odręczne projekty Jurka Owsiaka, które wylicytowaliśmy za kwotę niemal 100 tysięcy złotych.

Wyjątkowe kolory oraz charakterystyczne, fundacyjne serduszko i podpis Jurka Owsiaka – po tym poznać można Edycję Limitowaną na sklepowych półkach. To dwa smaki oraz warianty Crunchips: Chrupiący Bekon (tradycyjne, gładkie) i Karmelizowana Cebulka (chipsy X-Cut – grubsze i karbowane). Wprowadzeniu Edycji Limitowanej będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe. Zaplanowano kampanię TV, działania w kanałach social media oraz wsparcie w punktach sprzedaży.

Tegoroczny, 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przebiega pod hasłem: „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”. Więcej o tegorocznej zbiórce można dowiedzieć się tutaj: https://www.wosp.org.pl/final/31-final-wosp

NGO   |  Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy   |  Jerzy Owsiak   |  konsumpcjonizm   |  WOSP   |  konsumenci   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  Crunchips   |  31. finał WOŚP   | 


Nazwa wydarzenia:
Crunchips po raz drugi oficjalnym sponsorem 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Czas:
2022.12.1
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Lorenz, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek