logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Credit Agricole nagrodził przedsiębiorczych
01.03.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Credit Agricole nagrodził przedsiębiorczych



Credit Agricole Bank Polska – inicjator programu Centrum Aktywnych – wyłonił zwycięzców dwóch konkursów adresowanych do studentów. Pięć projektów otrzymało nagrody pieniężne w konkursie „Mam plan! Wykonam go z Credit Agricole Bank Polska”, natomiast pięć kół naukowych – granty na realizację badań o tematyce społecznej. Kwota dofinansowania przekazana na zrealizowanie zwycięskich projektów wyniosła w tegorocznej edycji programu ponad 41 tysięcy złotych.

Centrum Aktywnych to program CSR banku Credit Agricole skierowany do studentów, którego celem jest zmotywowanie młodych ludzi do działania oraz zachęcenie do przejęcia inicjatywy w kształtowaniu własnej przyszłości.

W programie Centrum Aktywnych bank zorganizował dwa konkursy. Pierwszy pod hasłem „Mam plan! Wykonam go z Credit Agricole Bank Polska”, skierowany był do przedsiębiorczych studentów, którzy mogli się starać o dofinansowanie dla swoich pomysłów w kategorii: przedsięwzięcie społecznie użyteczne. Wysokość nagród, o które ubiegali się młodzi przedsiębiorczy, wynosiła od 3 do 10 tysięcy złotych.

Jury składające się z przedstawicieli banku oraz partnerów konkursu oceniło nadesłane zgłoszenia m.in. pod kątem realności założeń finansowych oraz innowacyjności przedstawionych pomysłów. Po wnikliwej analizie projektów komisja konkursowa wyłoniła w drodze głosowania zwycięzców. Dofinansowanie otrzymali: Kamil Pruchnik, Jerzy Jakub Toborowicz i Katarzyna Michalska („Klockonomia”), Michał Marchliński, Barbara Grzmocińska, Agnieszka Rećko i Maciej Makarski („Smocze Łodzie”), Jakub Tekiela, Artur Kozubek i Aleksandra Łepek („Młotkiem w kask”), Jakub Tomaszewski, Anastazja Jachyra i Przemysław Jarząbek („Mówca Doskonały”) oraz Izawetta Manuel („2. Festiwal Wybieram Wschód”).

Jednocześnie prowadzony był konkurs na projekt badawczy dla studentów działających w kołach naukowych. Jego uczestnicy mogli się ubiegać o dofinansowanie na badania w wysokości od 2 do 5 tysięcy złotych.

Granty zostały przyznane pięciu kołom naukowym: Kołu Naukowemu Analizy Danych w składzie:  Alina Sławek, Karolina Filiks, Wojciech Rejdak, Joanna Janusz, Ewelina Stasiura i Marcin Kwaśnik (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, opiekun dr Artur Prędki), Studenckiemu Kołu Naukowemu Badań nad Zaburzeniami Odżywiania w składzie: Łukasz Filipski, Aleksandra Laskowska, Marta Szatańska, Monika Turek, Małgorzta Barcz i Paula Szwarc (Warszawski Uniwersytet Medyczny, opiekun mgr Mariusz Jaworski), Studenckiemu Kołu Naukowemu Badania Języków Technicznych „BAJT” w składzie: Joanna Nowakowska, Monika Barbara Zając, Marlena Anna Smolak i Natalia Anna Brzozowska  (Uniwersytet Warszawski, opiekun dr Marek Łukasik), Międzywydziałowemu Kołu Naukowemu Politechniki Gdańskiej „Project Management” w składzie: Ewelina Mikołajczyk, Ewelina Cyrson, Daria Bokuniewicz i Paweł Bielski (Politechnika Gdańska, opiekun mgr inż. Władysław Stachowski) oraz Studenckiemu Kołu Farmakologii Klinicznej w składzie: Karolina Zarzecka i Ewa Zart (Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, opiekun dr Magdalena Hurkacz).

Opis wszystkich projektów znajduje się na stronie www.centrumaktywnych.pl.

Centrum Aktywnych wsparli Pracodawcy RP (patron honorowy), AIESEC Poland (patron merytoryczny) oraz patroni medialni – dlaStudenta.pl, MamBiznes.pl, Radio Planeta i Studentnews.pl.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek