logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Cogito nowym partnerem akcji Woda dla Sudanu
18.03.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Cogito nowym partnerem akcji Woda dla Sudanu



Magazyn „Cogito” został kolejnym partnerem akcji Woda dla Sudanu prowadzonej przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę od 2008 roku.

Tematem przewodnim marcowego numeru magazynu będzie woda i jej niedobór na świecie, w szczególności w krajach afrykańskich. Na łamach dwutygodnika znajdzie się relacja z Sudanu Południowego przygotowaną przez Paulinę Szczygieł z Polskiej Akcji Humanitarnej iwywiad z Agatą Buzek – ambasadorką akcji Woda dla Sudanu.

Czytelnicy Cogito dowiedzą się m.in. jak wygląda życie Sudańczyków z południa, którzy każdego dnia pokonują wiele kilometrów, by zaczerpnąć czystej, zdatnej do picia wody. Poznają historie ludzi, których życie zmienia się wraz z budową studni. Licealiści dowiedzą się także, w jakim sposób mogą wspomóc Polską Akcję Humanitarną w realizacji programów wodnych.

„Wodny” numer Cogito ukaże się na rynku 17 marca, kilka dni przed obchodzonym 22 marca Światowym Dniem Wody. Dwutygodnik Cogito będzie wspierać akcję Woda dla Sudanu przez cały 2011 roku prowadząc na swoich łamach działania edukacyjne i informacyjne. Partnerem wspierającym akcję Woda dla Sudanu został dwutygodnik Victor Gimnazjalista.

Akcję Woda dla Afryki wspierają także magazyn Zwierciadło, telewizja TVN, Polskie Radio, Onet.pl, National Geographic Channel, Clear Channel, magazyn psychologiczny Sens oraz Male Men.

W 2011 roku akcja rozszerzy swój zakres zmieniając jednocześnie nazwę na akcja „Woda dla Afryki”.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek