logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Coface zbierało przybory szkolne
12.10.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Coface zbierało przybory szkolne



Coface oraz pracownicy firmy zorganizowali akcję zbierania przyborów szkolnych, które zostały przekazane najbardziej potrzebującym dzieciom z domów dziecka. Akcja została zorganizowana wspólnie z Fundacją Pożywienie Darem Serca.

W czasie wakacji Fundacja Pożywienie Darem Serca, z którą Coface współpracuje od 13 lat, zwróciła się do Coface z prośbą o pomoc w przygotowaniu wyprawek szkolnych dla podopiecznych Fundacji z domów dziecka. W tym roku akcją objętych zostało 12 placówek, które wspiera ponad 300 wychowanków.

Zbierane były przybory szkolne, ale także gry edukacyjne, sprzęt sportowy i wszystko to, co mogłoby się przydać dzieciom i młodzieży w wieku szkolnym. Zebrane materiały przekazano Fundacji, która rozdysponowała je pomiędzy najbardziej potrzebujących uczniów z domów dziecka.

Coface w Polsce od 2003 roku wspiera Fundację Pożywienie Darem Serca. Organizacja ta działa od 21 lat na rzecz dzieci pokrzywdzonych przez los. Jej celem, poza dożywianiem młodzieży szkolnej, są działania pomocowe kierowane do wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół specjalnych, domów dziecka, pogotowia opiekuńczego, świetlic środowiskowych, a także do potrzebujących dzieci z rodzin wielodzietnych, zaniedbanych, dysfunkcyjnych. W roku 2013 Coface rozpoczął także współpracę z Fundacją Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka.

Grupa Coface działa na rynku ubezpieczeń należności. W Polsce ubezpiecza należności krajowe i eksportowe, oferuje finansowanie poprzez faktoring, a także raporty handlowe o firmach z całego świata i marketingowe bazy danych.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek