logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kraje, Portugalia, Problemy społeczne, Ekologia i środowisko
   ──────  31.08.2017

Co z kosza, to do oceanu



Trójka zdeterminowanych ludzi jest gotowa przejść setki kilometrów, żeby wyrzucane przez nich odpady trafiły prosto do oceanu. Filtr po wypalonym papierosie, patyczek kosmetyczny i opakowanie po lodzie – wszystko to zamiast na wysypisku przez długi czas pływało będzie głęboko pod taflą wody.

„Jeśli nie znajdzie się w śmietniku, znajdzie się w oceanie”, brzmi motto kampanii realizowanej wspólnie przez portugalską fundację Oceano Azul i lizbońskie oceanarium. Jest to pierwsza kampania Fundacji Oceano Azul. Organizacja w ramach swojej działalności analizuje problemy środowiskowe na świecie przez pryzmat oceanów.

Inicjatywa ma na celu zwrócenie uwagi na jeden z najpoważniejszych globalnych problemów ekologicznych: zaśmiecenie oceanów i mórz, zwłaszcza plastikiem. Przekaz podkreśla wagę indywidualnego zaangażowania w zmniejszenie ilości śmieci, które codziennie docierają na plaże i do wody. Trzy spoty telewizyjne mają za zadanie poinformować o konieczności wyrzucania śmieci tylko i wyłącznie do miejsc do tego przeznaczonych.

Jak mówi prezes fundacji, Tiago Pitta e Cunha, Przesłanie kampanii jest proste. Jeśli nic nie zrobimy, śmieci w dalszym ciągu będą zabijały tysiące zwierząt morskich rocznie, a 30 lat od teraz w oceanach będzie więcej plastiku niż ryb.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
If it doesn't go in the bin, it goes in the ocean
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Fundacja Oceano Azul i lizbońskie oceanarium
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Torke CC
Adresaci:
Ogół społeczeństwa Portugalii





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek