Zdjęcia z plaży czy filmik z koncertu czasem miło się ogląda, czasem nudzą. Są jednak rzeczy, którymi bez wątpienia warto się podzielić.
Dziś rusza nowa akcja kampanii społecznej Dawca.pl pod hasłem "Wyszeruj swoje organy". Agencja K2 przygotowała spot uświadamiający młodym ludziom wagę transplantacji i zachęcający do podpisywania oświadczeń woli.
W Polsce na przeszczep czeka aktualnie ponad 1700 osób, a wciąż brakuje organów i krwi. Koordynatorzy kampanii Dawca.pl z pomocą K2 postanowili zaktywizować młodych ludzi. Agencja opracowała krótki materiał filmowy, który uwzględnia zachowania młodych ludzi i ich sympatię do "szerowania" rozmaitych treści w social mediach. Akcja przekonuje, że podpisanie oświadczenia woli wymaga niewiele wysiłku, a może uratować komuś życie. Spot można od dziś oglądać na wszystkich profilach społecznościowych kampanii Dawca.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
08.09.2023
Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce
-
01.09.2023
Nie daj się znokautować
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie