logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Co to jest atmosfera?
11.09.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Co to jest atmosfera?

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Atmosfera to "to, jak jest fajnie, gdy jesteśmy razem", ale także powietrze dookoła. Może ją zepsuć na przykład sąsiad palący śmieci, więc trzeba zwrócić mu uwagę – robi się czerwony jak burak, dzięki temu jednak wie, że to, co robił, szkodzi zdrowiu. 

Pod hasłem "TworzyMY atmosferę" rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna Ministerstwa Środowiska, przygotowana przez .bringMore advertising i agencję PR Profile. Jej ambasadorką została piosenkarka propagująca ekologiczny tryb życia – Reni Jusis. Spoty kampanii wykonane techniką rysunku strumieniowego można już oglądać w telewizji.

Celem akcji jest upowszechnienie wiedzy na temat zanieczyszczeń atmosfery oraz pokazanie, jak na co dzień można przyczynić się do ograniczenia tego zjawiska. Realizowane w ramach kampanii działania obejmują m.in. reklamy radiowe, telewizyjne i internetowe, aktywność na portalach społecznościowych i stronie internetowej, a także wydarzenia w przestrzeni miejskiej.

Działania kierowane są także do przedstawicieli mediów. Będą oni mogli wziąć udział m.in. w warsztatach dotyczących aspektów zdrowotnych związanych z zanieczyszczeniem środowiska oraz w szkoleniu z eko-jazdy prowadzonym przez Krzysztofa Hołowczyca. Dla jednostek samorządowych przewidziano debatę ekspercką oraz poradnik dot. komunikacji problemu skażonego powietrza. Kampania potrawa do końca listopada 2015 r. 



Nazwa kampanii:
TworzyMY atmosferę
Czas:
2015.9.11 - 2015.11.30
Nadawca:
Ministerstwo Środowiska
Media:
Telewizja
Wykonawca:
.bringMore advertising, Profile
Adresaci:
Osoby podejmujące mające wpływ na środowisko decyzje w gospodarstwach domowych





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek