Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
────── 07.08.2009
Co się nie wydarzyło
Nic się dzieje. I to dobrze, że nic się nie dzieje, ponieważ oznacza to, że policja pracuje sprawnie. Od początku sierpnia policja Milwaukee prowadzi kampanię wizerunkowo – rekrutacyjną: z jednej strony informuje mieszkańców miasta o skuteczności swoich działań (W ubiegłym roku o 2,945 spadała ilość ofiar przestępstw), i poprzez budowanie prestiżu organizacji z drugiej zachęca młode osoby do podjęcia pracy w jej oddziałach. Jak przekonuje, w niektórych zawodach sukces wyznaczają te wydarzenia, do których nie doszło. A więc przestępstwa, którym udało się zapobiec.
Nazwa kampanii:
Be a force
Czas:
2009.8.3 - 2009.8.31
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Milwaukee Police Department
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Cramer-Krasselt/Milwaukee
Adresaci:
Mieszkańcy Milwaukee
Hasło kampani:
In some jobs, success is measured by what doesn't happen.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza