Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
Co się nie wydarzyło
Nic się dzieje. I to dobrze, że nic się nie dzieje, ponieważ oznacza to, że policja pracuje sprawnie. Od początku sierpnia policja Milwaukee prowadzi kampanię wizerunkowo – rekrutacyjną: z jednej strony informuje mieszkańców miasta o skuteczności swoich działań (W ubiegłym roku o 2,945 spadała ilość ofiar przestępstw), i poprzez budowanie prestiżu organizacji z drugiej zachęca młode osoby do podjęcia pracy w jej oddziałach. Jak przekonuje, w niektórych zawodach sukces wyznaczają te wydarzenia, do których nie doszło. A więc przestępstwa, którym udało się zapobiec.
Nazwa kampanii:
Be a force
Czas:
2009.8.3 - 2009.8.31
Nadawca:
Milwaukee Police Department
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Cramer-Krasselt/Milwaukee
Adresaci:
Mieszkańcy Milwaukee
Hasło kampani:
In some jobs, success is measured by what doesn't happen.
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy