logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Co się kryło za zamawianiem pizzy
28.01.2015
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą

Co się kryło za zamawianiem pizzy

Your browser does not support the video tag.


Kobieta dzwoni na numer alarmowy i mówi, że chce zamówić pizzę. Dyspozytor jednak nie rozłącza się, ale cierpliwie zadaje jej pytania, gdyż zorientował się, że jest ona w niebezpieczeństwie.

W spocie nie widać twarzy żadnego z bohaterów, jednak sceneria wskazuje, że w domu stało się coś złego – książki i dywan leżą w nieładzie, ściana nosi ślady uderzenia, ramka ze zdjęciem spadła ze ściany. Odbierający telefon mężczyzna po chwili orientuje się, że dzwoniąca potrzebuje pomocy i zadaje pytania "zamawiającej pizzę" w taki sposób, by mogła odpowiedzieć na nie "tak" lub "nie" – pyta, czy może swobodnie rozmawiać, czy ktoś jest z nią w domu, czy w mieszkaniu znajduje się broń. Po chwili decyduje, że wyśle na miejsce policję. Film przygotowano w ramach kampanii "No more" ("Nigdy więcej") prowadzonej przez Joyful Heart Foundation. Będzie on prezentowany w przerwie reklamowej podczas Super Bowl – meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim, przyciągającego przed telewizory tłumy Amerykanów. To pierwsza kampania poświęcona problemowi przemocy domowej, emitowana w tym czasie. 

Scenariusz jest oparty na prawdziwej historii. Pracownik telefonu alarmowego zorientował się po tonie głosu dzwoniącej mówiącej o zamówieniu pizzy, że coś jej zagraża i odpowiednio rozmawiając, uzyskał od niej informacje, na podstawie których zdecydował się wysłać na miejsce policję. Okazało się, że kobieta została pobita przez nietrzeźwego partnera.



Nazwa kampanii:
NO MORE's Official Super Bowl Ad
Czas:
2014.1.16
Nadawca:
Joyful Heart Foundation
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Grey (New York)
Adresaci:
Widzowie Super Bowl, internauci





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek