logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Co można oddać ojczyźnie?
07.11.2016
Tematy: Kampanie, Polska

Co można oddać ojczyźnie?

Your browser does not support the video tag.


Z okazji 11 listopada zastanawiają się nad tym m.in. Anna Grodzka, Arkadiusz Onyszko i Omenaa Mensah. W spocie przygotowanym dla akcji Dawca.pl wspólnie dochodzą do wniosku, że ojczyzna to przede wszystkim ludzie, a ludziom – warto pomagać i warto podpisać oświadczenie woli, dzięki któremu nie będzie wątpliwości co do pobrania organów do przeszczepu.

W spocie w reżyserii Nastazji Gonery, na pytanie „Co można zrobić dla ojczyzny?” odpowiada ośmioro Polaków: piłkarz i autor Arkadiusz Onyszko, prezenterka TV Omenaa Mensah, sanitariuszka w powstaniu warszawskim Halina Jędrzejewska, ksiądz i profesor Piotr Morciniec, raper i grafficiarz Marcin „Kosi” Kosiorek, dziennikarz i youtuber Łukasz Jakóbiak, modelka Karolina Gilon i działaczka społeczna Anna Grodzka. Mimo odmiennych poglądów na temat patriotyzmu, bohaterowie filmu dochodzą do podobnych wniosków. 

Spot powstał na podstawie wywiadów, przeprowadzonych z bohaterami w studiu, a zawarte w nim wypowiedzi są autentyczne. Spot można zobaczyć od 7 listopada na stronie kampanii Dawca.pl na Facebooku. Autorem konceptu jest agencja K2. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny D35.

 



Nazwa kampanii:
Ojczyzna to inni ludzie
Czas:
2016.11.7
Nadawca:
Dawca.pl
Media:
Internet
Wykonawca:
K2, D35
Adresaci:
Obywatele Polski





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek