logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Co ma większą wartość?
29.10.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania

Co ma większą wartość?



Age UK to wiodąca brytyjska organizacja charytatywna, działająca na rzecz osób starszych.

Ich najnowsza kampania społeczna stanowi zaproszenie do ogólnokrajowej debaty na temat roli seniorów w szybko starzejącym się społeczeństwie. Proste pytanie: czemu dbamy o wiekowe dzieła sztuki a nie dbamy o wiekowych obywateli? można potraktować wręcz jako wyzwanie, zmuszające nas do przewartościowania hierarchii ważności i skoncentrowania się na tym, co naprawdę ważne i cenne.

Rozwiązaniem może okazać się wolontariat na rzecz osób starszych i włączenie się w działania organizacji – co stanowi dodatkowy cel kampanii.

https://video.adsoftheworld.com/d8soyabxkxkefa1xdig0k5k5yjlp.mp4

O innej kampanii, ukazującej drastyczną rozbieżność między atencją okazywaną dziełom sztuki a lekceważeniem okazywanym seniorom, pisaliśmy TUTAJ.

txt: Dorota Chrobak

outdoor film Wielka Brytania integrated


Nazwa kampanii:
Questionable Value
Czas:
2024.10
Nadawca:
Age UK
Media:
integrated (film, outdoor)
Wykonawca:
Neverland, London, United Kingdom





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek