Na temat sytuacji kobiet w krajach, w których dominującą religią jest islam, mówi się bardzo dużo, zwłaszcza w państwach zachodnich. Ta kampania jest jednak bezprecedensowa – powstała w kraju, którego ten problem bezpośrednio dotyczy, mianowicie w Arabii Saudyjskiej.
Kampanię pod hasłem "Can’t Be Covered" ("Nie do ukrycia") zorganizowała Fundacja Króla Khalida. Firmuje ją zaledwie jeden plakat. Twarz młodej kobiety zakryta jest ciemną burką, odsłania jedynie podbite oczy.
Kampania odbywa się pod hasłem: "Some things can’t be covered. Fighting women’s abuse together" ("Niektórych rzeczy nie da się ukryć. Wspólna walka przeciw przemocy wobec kobiet").
Gabriela Będkowska
Nazwa kampanii:
Cant't Be Covered
Czas:
2013.4.14 - 2013.5.15
Kraje:
Arabia Saudyjska
Nadawca:
King Khalid Foundation
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Memac Ogilvy (Riyadh)
Adresaci:
Sprawcy i ofiary przemocy, ich otoczenie
Hasło kampani:
Some things can't be covered. Fighting women's abuse together (Niektórych rzeczy nie da się ukryć. Wspólna walka przeciw przemocy wobec kobiet)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra