Na temat sytuacji kobiet w krajach, w których dominującą religią jest islam, mówi się bardzo dużo, zwłaszcza w państwach zachodnich. Ta kampania jest jednak bezprecedensowa – powstała w kraju, którego ten problem bezpośrednio dotyczy, mianowicie w Arabii Saudyjskiej.
Kampanię pod hasłem "Can’t Be Covered" ("Nie do ukrycia") zorganizowała Fundacja Króla Khalida. Firmuje ją zaledwie jeden plakat. Twarz młodej kobiety zakryta jest ciemną burką, odsłania jedynie podbite oczy.
Kampania odbywa się pod hasłem: "Some things can’t be covered. Fighting women’s abuse together" ("Niektórych rzeczy nie da się ukryć. Wspólna walka przeciw przemocy wobec kobiet").
Gabriela Będkowska
Nazwa kampanii:
Cant't Be Covered
Czas:
2013.4.14 - 2013.5.15
Nadawca:
King Khalid Foundation
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Memac Ogilvy (Riyadh)
Adresaci:
Sprawcy i ofiary przemocy, ich otoczenie
Hasło kampani:
Some things can't be covered. Fighting women's abuse together (Niektórych rzeczy nie da się ukryć. Wspólna walka przeciw przemocy wobec kobiet)
zobacz także
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni