logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  16.05.2016

Co konsumenci sądzą o CSR?



31 maja 2016 r. w Warszawie odbędzie się konferencja „Barometr CSR – o trendach wśród polskich konsumentów”. Wydarzenie będzie okazją do dyskusji na temat percepcji i zachowań konsumentów w odpowiedzi na działania CSR prowadzone przez firmy. Kluczową częścią konferencji będzie podsumowanie drugiej edycji badania BAROMETR CSR i dyskusje z ekspertami na ten temat.

Barometr CSR to autorski projekt badawczy realizowany przez firmy CSR Consulting i Maison & Partners. To przeprowadzone na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie badanie, które kompleksowo weryfikuje opinię konsumentów i ich postrzeganie podejmowanych przez przedsiębiorstwa działań CSR.

W oparciu o wyniki badania wyodrębniono 6 grup konsumentów o różnych cechach demograficznych, sytuacji finansowej, podejściu do odpowiedzialności firm i skłonnych do podejmowania różnych decyzji zakupowych.

Na świecie zauważamy zmianę podejścia firm do tworzonych strategii CSR i komunikacji z konsumentami w tym obszarze. CSR jest bardzo aktywnie włączany w strategie komunikacji, również marketingowej. Do tego potrzebna  jest jednak praktyczna wiedza na temat percepcji konsumentów w tym zakresie. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nasze badanie. W tegorocznym raporcie „BAROMETR CSR 2016” prezentujemy szczegółowe profile polskich konsumentów w odpowiedzi na działania CSR firm, a nasza konferencja będzie okazją do dyskusji w gronie ekspertów i praktyków na ten temat – podkreśla Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający CSR Consulting, współautorka raportu.

Firmy skoncentrowane na tworzeniu i raportowaniu programów CSR-owych często zapominają, że stworzenie programu nie jest celem samym w sobie i działania te muszą się przekładać w dłuższej perspektywie na budowanie biznesu.Dlatego ważne jest ile o tych działaniach wiedzą konsumenci i jak na nie reagują, czy budują one wizerunek marki, zachęcają do zakupu, czy może wręcz przeciwnie – budzą wątpliwości i zniechęcają. Aby działania CSR-owe były skuteczne, trzeba budować je w oparciu o dobre rozumienie konsumentów i ich reakcji na planowane działania – mówi dr hab. Dominika Maison profesor UW i Partner Zarządzający w firmie Maison&Partners. 

Uczestnicy konferencji będą mogli się dowiedzieć, jakie są trendy konsumenckie w zakresie CSR, jak polscy konsumenci rozumieją pojęcie CSR, czego Polacy oczekują od firm w obszarze odpowiedzialności społecznej, co w działaniach firm wzbudza zaufanie konsumentów, jak angażować konsumentów i jak budować markę w oparciu o CSR.

Agenda

09.30 – 10.00 Rejestracja i networking przy kawie

10.00 – 11.45 Sesja 1: Odpowiedzialny biznes i konsument – trendy i wyzwania

Trendy konsumenckie w Polsce i na świecie – wprowadzenie – CSR Consulting

Narzędzia komunikacji i angażowania konsumentów – sesje tematyczne przy stolikach

11.45 – 12.00 Przerwa kawowa

12.00 – 13.30 Sesja 2: Polski konsument wobec CSR

Prezentacja kluczowych wyników badania BAROMETR CSR 2016

Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający, CSR Consulting

Dominika Maison, President & Chief Science Partner, Maison &Partners

Dyskusja z udziałem ekspertów

13.30 – 14.15 Przerwa obiadowa

14.15 – 15.45 Sesja 3: Konsument i CSR w praktyce

15.45 – 16.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizatorem wydarzenia są firmy CSR Consulting i Maison&Partners. Konferencja skierowana jest do pracowników działów CSR, marketingu i komunikacji. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wydarzenie ma charakter zamknięty i ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagane jest mailowe potwierdzenie przez organizatora. Chęć udziału prosimy zgłaszać na adres: krzysztof.greszta@csr-consulting.pl do 20 maja 2016 r.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


  • 27.10.2023

    „Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl 


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek