────── 19.05.2017
Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.
Co? Gó**o!
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola zmaga się od lat z problemem psich nieczystości pozostawianych każdego dnia w parkach i na skwerkach miasta. W urzędzie stracono najwidoczniej cierpliwość, bo w kampanii edukacyjnej „ostatniej szansy” beztroskich właścicieli czworonogów ostrzegają … osiedlowi zawadiacy. – Sprzątaj to! (krzyczy zdenerwowana dziewczyna do mężczyzny w garniturze) – Co? – Gówno! I oto mężczyzna podnosi psią kupę, chowa ją do kieszeni płaszcza i w popłochu odchodzi. Młodzież triumfuje. Pozostajemy w nadziei, że twórcy nie myśleli, że spot będzie wyglądał „tak jak Wojna Polsko-Ruska” X.Żuławskiego na podstawie powieści D.Masłowskiej.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem