logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko
   ──────  28.09.2009

Co by tu zrobić?

Your browser does not support the video tag.


Uroczy film animowany z energetyczną muzyką w tle lekko i zabawnie pokazuje, jak małym indywidualnym gestem można zainicjować ciąg zbawiennych dla świata zdarzeń. Jeden krok może uruchomić lawinę dobroci. Film "Knock-on effect" (Efekt domina), wykonany przez Celine Desrumaux i Yanna Benedi dla brytyjskiego oddziału WWF zwraca uwagę na konieczność ochrony środowiska wobec zmian klimatycznych.

Ekolodzy przekonują: "Ever wondered to yourself 'What can I do…?’ You’re not alone! We all have more power than we think – especially if we act together. Your actions can make all the difference – you could be the decisive link in a chain that has impacts across the world." (Zastanawiałeś się kiedyś, co możesz zrobić…? Nie jesteś sam! Wszyscy możemy zdziałać więcej niż myślimy – zwłaszcza, jeśli będziemy działać razem. Twoje działania mogą wszystko zmienić – możesz być decydującym ogniwem łańcucha, który ma wpływ na cały świat). Do uzyskania pozytywnych zmian potrzeba jest wielu osób, które mają większą siłę przebicia niż jeden człowiek, tak samo jak do efektu domina potrzebnych jest wiele klocków. Najważniejszy jest jednak ten pierwszy, który ruszy pozostałe.

Postępujące zmiany klimatyczne mogą być tragiczne w skutkach. Głód powodowany nieurodzajem, rozwijające się choroby, klęski żywiołowe, zrujnowane domy czy brak wody oznaczają dla setek milionów ludzi walkę o przetrwanie. Ponadto, niszczenie i zaśmiecanie środowiska powoduje wymarcie wielu gatunków zwierząt.

Word Wildlife Fund to jedna z największych na świecie organizacji działająca na rzecz ochrony środowiska. Istnieje od blisko 50 lat i posiada swoje przedstawicielstwa w 150 krajach.
M. Radziejowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Knock-on effect
Czas:
2009.9.23 - 2009.10.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Word Wildlife Fund
Media:
Internet
Wykonawca:
Bostock and Pollitt
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Make a difference





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 09.01.2023

    Posiniaczone statystyki


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Zabójcy mimo woli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek