logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > CNN szuka inspirujących ludzi z Europy
13.07.2010
Tematy: Wydarzenia

CNN szuka inspirujących ludzi z Europy



Stacja CNN chce znaleźć i uhonorować inspirujących ludzi z Europy – każdy może zgłosić swojego kandydata, charakteryzującego się niezwykłymi dokonaniami, do konkursu CNN Heroes 2010

CNN Heroes to doroczna międzynarodowa akcja CNN International dedykowana tym, którzy zmieniają świat bezinteresownie pomagając innym. To szansa aby nagrodzić, uhonorować i podziękować za pracę tym, którzy często pozostają niezauważeni. 10 osób, które znajdą się na short-liście CNN Heroes otrzyma 25.000 dolarów, a główny zwycięzca 100.000 dolarów. Finaliści pojadą na specjalną galę „All-star Heroes tribute” w Los Angeles.

Nominować można w kategoriach:
• Championing Children – osoby wyróżniające się działaniami na rzecz pomocy dzieciom
• Community Crusader – osoby wyróżniające się działaniami na rzecz społeczności lokalnych
• Defending the Planet – osoby wyróżniające się działaniami na rzecz ochrony środowiska
• Medical Marvel – osoby wyróżniające się działaniami na rzecz ochrony ludzkiego zdrowia
• Protecting the Powerless – osoby wyróżniające się działaniami na rzecz rozwoju praw człowieka i równouprawnienia
• Young Wonder – osoby poniżej 25 roku życia, które prowadzą działalność charytatywną

Aby nominować należy zalogować się na stronie konkursu, wybrać kategorię i wypełnić formularz maksymalną ilością informacji o swoim kandydacie. Nominacje przyjmowane są do 1 sierpnia br.

Panel ekspertów CNN (w poprzednich edycjach w jury zasiadali: arcybiskup Desmond Tutu, Whoopi Goldberg, Pierre Cousteau, Elton John i Ted Turner; tegoroczna lista jurorów zostanie ogłoszona wkrótce.) wybierze 10 osób, które ich zdaniem zasługują na miano CNN Hero. Short-lista z 10 nazwiskami zostanie ogłoszona w październiku na antenie CNN i zostanie umieszczona na stronie CNN.com/Heroes, a następnie widzowie CNN wybiorą głównego zwycięzcę CNN Heroes 2010 głosując na stronie stacji.

Nazwisko zwycięzcy zostanie ogłoszone 25 listopada podczas gali CNN Heroes: All Star Tribute, która będzie transmitowana w CNN International.

Osoby z short-listy CNN Heroes zostaną zaproszone na galę w Los Angeles, która będzie transmitowana w CNN International. W poprzednich galach uczestniczyli m.in. Nicole Kidman, Kate Hudson, Pierce Brosnan, Dwayne Johnson, Eva Mendes, Randy Jackson, Greg Kinnear i Julia Louis-Dreyfus.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek