Wspólny projekt Claire’s i UNICEF wystartował pod hasłem „Little Things Make a Big Difference” (Małe rzeczy mają duże znaczenie). Część dochodu ze sprzedaży w sierpniu i wrześniu 2012 firma przekazywała na poprawianie dostępu do edukacji dla dzieci z krajów rozwijających się, szczególnie dla dziewczynek z regionu Azji i Pacyfiku.
Drugą częścią akcji jest wprowadzenie kolekcji biżuteryjnej składającej się z sześciu produktów (bransoletek i naszyjników). Za zakup wybranego elementu z linii firma przekaże 1 euro na akcje UNICEF. Jedno euro to koszt ośmiu szczepionek przeciwko polio, a także równowartość 210 tabletek oczyszczających wodę.
Kampania ma charakter międzynarodowy. W Polsce charytatywna biżuteria pojawi się w sklepach 14 listopada. Od czasu rozpoczęcia pierwszej części akcji zgromadzono blisko 140,000 euro.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska