Cityboard Media, jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej na świecie, wprowadziła w swoich wewnętrznie podświetlanych, wielkoformatowych nośnikach reklamowych energooszczędne oświetlenie – diody LED. Tym samym zainaugurowała swój ekologiczny program „Oko na eko”.
Decyzję o wymianie oświetlenia podjęto w wyniku szczegółowej analizy oczekiwań klientów oraz w związku z wdrażaniem w Cityboard Media programu społecznej odpowiedzialności biznesu, którego filarem jest ekologia. Pierwszym krokiem w tym procesie jest wymiana oświetlenia w sieci superbacklightów, nośników o wymiarach 12×4 m na energooszczędne diody LED.
W porównaniu do świetlówek, diody LED zużywają do 50% mniej energii, emitując równocześnie więcej światła. Mniejsze zużycie energii oznacza korzyść dla środowiska: powoduje mniejszą emisję dwutlenku węgla odpowiedzialnego za efekt cieplarniany. Zaletą diod jest również ich dłuższa żywotność: świetlówki świecą do 2 lat, podczas gdy żywotność diod LED wynosi ok. 20 lat, czyli jest ponad 10 razy dłuższa. To kolejny profit dla ekologii: diody są rzadziej wymieniane, rzadziej stają się materiałem do utylizacji stanowiąc mniejsze obciążenie dla środowiska.
Wraz ze spadkiem temperatury świetlówki emitują do 60% mniej światła. Diody w tych samych warunkach zwiększają swoją efektywność o dodatkowe 10%.
Wykorzystanie tego nowoczesnego, dostępnego na rynku dopiero od roku oświetlenia, poprawiło zarówno ekologiczne, jak i użytkowe parametry nośników.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi