logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  17.06.2014

Citi Handlowy uczy o autoprezentacji



W sobotę 14 czerwca w Warszawie odbył się finał projektu Citi Skills Marathon – programu, który uczy wychowawców i wychowanków domów dziecka na terenie całej Polski zarządzania budżetem oraz technik autoprezentacji. Projekt organizuje bank Citi Handlowy. W tym roku w akcji wzięło udział 9 ośrodków oraz 20 nastolatków.

W ramach warsztatów uczestnicy mieli za zadanie przygotować prezentację pt. „Sztuka oszczędzania” pod okiem opiekunów i wolontariuszy, która została przedstawiona w czasie finału projektu. Jest to jeden ze sposobów na utrwalenie zdobytej wiedzy oraz budowania pewności siebie w czasie wystąpień publicznych.

W ramach tegorocznej edycji Citi Skills Marathon przeprowadzono szkolenia dla 18 wychowawców
z 9 placówek wychowawczych. W programie wykorzystano dotychczasowe doświadczenia wolontariuszy, zdobyte w trakcie programu Moje Finanse realizowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy we współpracy z NBP oraz Fundacji Młodej Przedsiębiorczości. W czasie szkoleń opiekunowie z domów dziecka otrzymali również scenariusze prowadzenia zajęć oraz materiały merytoryczne dla nastolatków objętych programem.

Projekt wolontariuszy Citi jest jednym z ponad 160. wydarzeń, które w ramach obchodów Światowego Dnia dla Społeczności, realizowane będą od maja do lipca br. w całej Polsce. To ogólnoświatowy projekt Citi, realizowany corocznie – pracownicy banku, wraz z rodzinami, przyjaciółmi i znajomymi starają się rozwiązać konkretne problemy występujące w bliskich im społecznościach. W 2014 roku Światowy Dzień dla Społeczności jest obchodzony w 95 krajach. Na całym świecie zrealizowanych zostanie 1096 projektów wolontariackich skierowanych do lokalnych społeczności, w których żyją i pracują osoby zatrudnione w Citi.

Program Wolontariatu Pracowniczego w Citi Handlowy, w ramach którego największym realizowanym przedsięwzięciem jest Światowy Dzień Citi dla Społeczności, został uruchomiony w 2005 roku.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek