logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Citi dla Społeczności
02.11.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Citi dla Społeczności



8 listopada odbędzie się 3.edycja Światowego Dnia Citi dla Społeczności, programu realizowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Konsekwencją tegorocznego święta wolontariuszy będzie 85 projektów prowadzonych w 33 miastach, miasteczkach i wsiach.

Na stronie www.citihandlowy.pl/gcd każdy, kto chce pomóc potrzebującym może znaleźć informacje o akcji w jego regionie i zgłosić swój udział. Szacuje się, że w skali globalnej podczas Światowego Dnia Citi dla Społeczności na rzecz innych pracować będzie ponad 60 000 wolontariuszy.

Światowy Dzień Citi dla Społeczności w 2008 roku to coroczny finał programu wolontariatu pracowniczego, który umożliwia pracownikom banku dzielenie się czasem, wiedzą i doświadczeniem z potrzebującymi. Pracownicy Citi Handlowego włączają się w akcje społecznie użyteczne, a bank ułatwia im dostęp do ofert wolontariatu oraz pomaga w realizowaniu zadań poprzez szkolenia i konsultacje.

Program wolontariatu pracowniczego Citi Handlowy jest platformą łączącą kompetencje danej osoby z zapotrzebowaniem ze strony konkretnych instytucji. Wolontariusze określają, czym się interesują i co chcieliby robić po czym sprawdzają, gdzie ich pomoc będzie najbardziej przydatna. Z drugiej strony do Fundacji zgłaszają się organizację pozarządowe, fundacje charytatywne i stowarzyszenia, określając jakiej liczby osób, w jakim wymiarze czasu i z jakimi umiejętnościami im brakuje.

– Staramy się wprowadzać nowe trendy w zakresie CSR i inspirować do działania. Dlatego wychodzimy z wolontariatem pracowniczym do społeczności lokalnych i zachęcamy do udziału wolontariuszy spoza banku. To dla nich stworzyliśmy specjalną sekcję stronie internetowej, dzięki której w przystępny sposób będą mogli uzyskać najważniejsze informacje o programie – powiedział Krzysztof Kaczmar, Dyrektor Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek