8 listopada odbędzie się 3.edycja Światowego Dnia Citi dla Społeczności, programu realizowanego przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Konsekwencją tegorocznego święta wolontariuszy będzie 85 projektów prowadzonych w 33 miastach, miasteczkach i wsiach.
Na stronie www.citihandlowy.pl/gcd każdy, kto chce pomóc potrzebującym może znaleźć informacje o akcji w jego regionie i zgłosić swój udział. Szacuje się, że w skali globalnej podczas Światowego Dnia Citi dla Społeczności na rzecz innych pracować będzie ponad 60 000 wolontariuszy.
Światowy Dzień Citi dla Społeczności w 2008 roku to coroczny finał programu wolontariatu pracowniczego, który umożliwia pracownikom banku dzielenie się czasem, wiedzą i doświadczeniem z potrzebującymi. Pracownicy Citi Handlowego włączają się w akcje społecznie użyteczne, a bank ułatwia im dostęp do ofert wolontariatu oraz pomaga w realizowaniu zadań poprzez szkolenia i konsultacje.
Program wolontariatu pracowniczego Citi Handlowy jest platformą łączącą kompetencje danej osoby z zapotrzebowaniem ze strony konkretnych instytucji. Wolontariusze określają, czym się interesują i co chcieliby robić po czym sprawdzają, gdzie ich pomoc będzie najbardziej przydatna. Z drugiej strony do Fundacji zgłaszają się organizację pozarządowe, fundacje charytatywne i stowarzyszenia, określając jakiej liczby osób, w jakim wymiarze czasu i z jakimi umiejętnościami im brakuje.
– Staramy się wprowadzać nowe trendy w zakresie CSR i inspirować do działania. Dlatego wychodzimy z wolontariatem pracowniczym do społeczności lokalnych i zachęcamy do udziału wolontariuszy spoza banku. To dla nich stworzyliśmy specjalną sekcję stronie internetowej, dzięki której w przystępny sposób będą mogli uzyskać najważniejsze informacje o programie – powiedział Krzysztof Kaczmar, Dyrektor Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

