logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Marketing regionalny
   ──────  28.02.2012

Cisza na Dolnym Śląsku

Your browser does not support the video tag.


Nic nie mówią tylko z zagadkowym uśmiechem kładą palec na ustach – ojciec i syn pływający łódką po Stawach Milickich, latarnik w Ostrowie Tumskim i zakonnicy w sanktuarium w Krzeszowie. Zapraszają i milczą, bo tajemnic tego regionu nie da się wyrazić słowami.

Założenia kampanii oparto o przeprowadzone badania wśród turystów z Polski, Czech i Niemiec, którzy opisywali region jako bogaty w zabytki i z interesującą historią, a także tajemniczy. Kampania, której spot zachęca do odwiedzenia Dolnego Śląska podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, jest częścią strategii strategii wizerunkowej województwa, przewidzianej na lata 2011-2013. Reżyserem filmu jest Sambor Wilk, autor spotu kampanii województwa świętokrzyskiego "Świętokrzyskie czaruje".

Spot kosztował ponad 332 tys. zł., a koszt całej kampanii przekroczy 9 mln zł. Emisja spotu rozpoczęła się 1 marca w telewizji na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Obejmuje także kanały tematyczne, jak m.in.: National Geographic, BBC Knowledge, Discovery, Travel Channel, Animal Planet czy Fox. Na kilka tygodni przed czerwcowymi mistrzostwami planowana jest także emisja w kinach oraz kampania billboardowa w największych polskich miastach.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Tajemniczy Dolny Śląsk
Czas:
2012.2.23 - 2012.6.9
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Eskadra
Adresaci:
Potencjalni turyści
Hasło kampani:
Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek