logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Cisza na Dolnym Śląsku
28.02.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Marketing regionalny

Cisza na Dolnym Śląsku

Your browser does not support the video tag.


Nic nie mówią tylko z zagadkowym uśmiechem kładą palec na ustach – ojciec i syn pływający łódką po Stawach Milickich, latarnik w Ostrowie Tumskim i zakonnicy w sanktuarium w Krzeszowie. Zapraszają i milczą, bo tajemnic tego regionu nie da się wyrazić słowami.

Założenia kampanii oparto o przeprowadzone badania wśród turystów z Polski, Czech i Niemiec, którzy opisywali region jako bogaty w zabytki i z interesującą historią, a także tajemniczy. Kampania, której spot zachęca do odwiedzenia Dolnego Śląska podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, jest częścią strategii strategii wizerunkowej województwa, przewidzianej na lata 2011-2013. Reżyserem filmu jest Sambor Wilk, autor spotu kampanii województwa świętokrzyskiego "Świętokrzyskie czaruje".

Spot kosztował ponad 332 tys. zł., a koszt całej kampanii przekroczy 9 mln zł. Emisja spotu rozpoczęła się 1 marca w telewizji na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Obejmuje także kanały tematyczne, jak m.in.: National Geographic, BBC Knowledge, Discovery, Travel Channel, Animal Planet czy Fox. Na kilka tygodni przed czerwcowymi mistrzostwami planowana jest także emisja w kinach oraz kampania billboardowa w największych polskich miastach.



Nazwa kampanii:
Tajemniczy Dolny Śląsk
Czas:
2012.2.23 - 2012.6.9
Nadawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Eskadra
Adresaci:
Potencjalni turyści
Hasło kampani:
Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek