Nic nie mówią tylko z zagadkowym uśmiechem kładą palec na ustach – ojciec i syn pływający łódką po Stawach Milickich, latarnik w Ostrowie Tumskim i zakonnicy w sanktuarium w Krzeszowie. Zapraszają i milczą, bo tajemnic tego regionu nie da się wyrazić słowami.
Założenia kampanii oparto o przeprowadzone badania wśród turystów z Polski, Czech i Niemiec, którzy opisywali region jako bogaty w zabytki i z interesującą historią, a także tajemniczy. Kampania, której spot zachęca do odwiedzenia Dolnego Śląska podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, jest częścią strategii strategii wizerunkowej województwa, przewidzianej na lata 2011-2013. Reżyserem filmu jest Sambor Wilk, autor spotu kampanii województwa świętokrzyskiego "Świętokrzyskie czaruje".
Spot kosztował ponad 332 tys. zł., a koszt całej kampanii przekroczy 9 mln zł. Emisja spotu rozpoczęła się 1 marca w telewizji na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Obejmuje także kanały tematyczne, jak m.in.: National Geographic, BBC Knowledge, Discovery, Travel Channel, Animal Planet czy Fox. Na kilka tygodni przed czerwcowymi mistrzostwami planowana jest także emisja w kinach oraz kampania billboardowa w największych polskich miastach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry