Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kraje, Rumunia, Problemy społeczne, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Ciężki tornister? Nie tak ciężki jak ten piórnik.
Przekaz okolicznościowej akcji rumuńskiego oddziału organizacji Save the Children jest prosty – dla co 12 dziecka w Rumunii podstawowymi przedmiotami codziennego użytku nie są długopisy, kredki i flamastry, ale łopaty, młotki czy miotły…
Odbiorca zachęcany jest w związku z tym do wsparcia organizacji finansowo, aby ta mogła dalej walczyć z tym problemem.
Nazwa kampanii:
Save their childhood
Nadawca:
Save the children Romania
Hasło kampani:
To every twelfth child in Romania, this is what a regular school day looks like. Make your donation for their childhood and education on www.salvaticopiii.ro.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

